Bäst!

Sjukt bra dag! Haha :)
Drog till Casper halv två, satt inne på hans rum en stund, sen kom hans pappa hem och efter ännu en stund drog vi ner till willys för att hämta Caspers gitarr, dock var den inte där... Satte oss i bilen medan de andra köpte glass.
Sen åkte vi hem, Peter och Casper pumpade cykeln sen stack vi ner till presbyrån (lika läskigt denna gången!)
När vi vart på där drog vi ner till turken och mitt i allt går cykeln sönder typ? :s Men det stoppade inte Casper... Tyvärr...
Stanade utanför och väntade sen kommer han ut med tre powerking.. Tyckte det var lite onödigt men iallafall... Sen stack vi ner till asex, gick runt lite sen gick vi in på coop och så köpte Casper en såndär citron flaska eller vad man ska säga... Haha ;)
På vägen hem träffade vi Jonathan och hans kompisar typ? Haha var nog Caspers kompisar också... Eller jag vet inte... Men vi drog iallafall ner till coop igen så köpte nördarna lite spel ;)
Gick omkring lite till sen gick vi till sen stack vi hem till Casper, bara jag och han då alltså... Haha :)
Efter en halv timme kom pappa och hämtade mig, sen stack vi hem.
Åt lite snabbt sen ringde jag tilll Issan och snackade med henne en stund och just nu sitter jag på golvet och målar naglarna, lägger nog in bild på de imorgon eller senare ! :D
Bjuder på en random bild! Bloggar mer senare men ha det bra tills dess!

Ser sjukt trött på bilden men det kan bero på att jag faktiskt var det...


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0