Dagen.

Skriver lite om dagen innan jag somnar ;)
Började med att missa bussarna så missade första lektionen, helt okej för min del menmen... Så började dagen med matte, rätt lamt.
Sen hade vi svenska tror jag, lärde mig att läraren hette Kristina, det ni! Sen hade vi lunch :) Var med massa människor haha, Casper spelade gitarr och alla andra lyssnade och pratade typ.. Eller nä, vet inte... Men iallafall... HAHA :)
Sen hade vi svenska igen.... Och efter det SO, sen fem minuter rast innan spanskan. Lekte och sånt på spanskan så var faktiskt rätt okej, mådde inte lika illa som vanligt iallafall!
Efter skolan drog Tea, jag och Casper till turken, träffade Emil också :) Fan sorgligt att han bytte, haha :( 
Stack iallafall till tenhult sen.
man får inte vara någon stans nu för tiden, visste ni det? I väg skickade överallt... 
Shoppade lite på konsum, spelade gitarr hos Tea och bråkade annars gjorde vi inte mycket... Orkar inte skriva i detalj ;)
Men ha det bra så bloggar jag mera imorgon...!



Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0