Dagen!

Erkänn jag är duktig på att blogga?
Ajja, var i stan med Tea idag iallafall.
Stack till ekhagen vid halv fem typ, stack in på pressbyrån och fyllde på våra buss kort sen satte vi oss och väntade på bussen vilket var onödigt eftersom det slutade med att vi gick till asex istället.
Gick och pratade lite och skrattade åt en tant som stog mitt i skogen, haha nemen ;)
framme vid asex letade vi efter bodylotion på coop, fanns inte just den där så då stack vi till kicks tror jag sen stack vi till H&M för att gämnföra priset, sen stack vi till åhlens och gämnförde där också kostade precis lika mycket som på kicks så vi köpte den på åhlens, haha.
När Tea failat med betalningen stack vi till McDonalds så åt jag mat eftersom jag inte hadde ätit ett skit på hela dagen.
Sen stack vi upp till ekhagen igen, tog världens omväg... haha :D
Sen väntade vi på en buss i tjugo minuter och åkte två hållplatser, blev jätte irriterad eftersom vi lika gärna kunde gått... Sprang iallafall omkring och letade efter statoil ett tag, haha ;)
Träffade Pontus och hans kompis där, ni fattar inte hur jävla bäst dom är!! Hahaha världens största tack till dom :D
Sen stack vi upp till lidl och köpte tändare, skiiiit fina! :D
Satt och väntade på en buss i typ en halv timme, en stack vi hem till Tea och drack cola!
Sen gick vi ner till stationen, Tea blev dissad av han som körde tåget.. gå och dö din dumma lilla gubbe! Haha ;)
Jag stack iallafall hem och åt mat, grillad lax, blä.
Stack ut och träffade Tea sen igen, tog med mig Kalle.
Mötte henne nere vid stationen sen stack vi till lekparken och pratade.
Stack hem vid halv elva och kom hem vid elva typ.
annars har jag inte gjort så mycket.. Fått världens glad-damp bara för att Casper svarade sms, kääääärlek! Haha seriöst, min natt räddades då ;)
Sticker till optikern i morgon bitti, får se om jag hinner blogga innan, hejdå!


Kommentarer
Tea

HAHAHAHAHA "gå och dö din lilla gubbe" HAHA kärlek till dig älskling tänkte samma sak :*

Svar: Jaså
ella

2012-08-02 @ 01:33:36
URL: http://teeeeeah.blogg.se/


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0