Dom..

Hej! Har haft en hemsk dag! Man kan säga att det har öst ner en massa regn över mitt huvud typ.
Men ändå är jag lyckligast i världen.
Jag har världens gulligaste pojkvän och världens absolut bästa vänner.
Det har ingen annan... För de är upptagna... Finns förmodligen folk där ute i världen som tror att de har världens bästa vänner och världens gulligaste pojkvän, men de tror fel för jag vet redan att de människor tillhör mig och det är jag jävligt stolt och glad över.
Visst, vi alla har våra brister och det är bra... Vi har gjort misstag allihopa men ändå är vi fortfarande bästisar. Vi kan gå igenom allt och mycket mer bara vi vill!

Här är en bild på en tjej som hatade livet innan hon insåg att livet är till för att hata samtidigt som vänner är till för att lära en älska det..


Kommentarer
Tea

Gud vad fint skrivet! Älskar dig till månen och tillbaka och lite mer ändå. Jag är stolt att vara vän med dig med, och jag har också världens finaste vänner, och det bästa är att du ingår där <3 älskar dig pussssss ;*

2012-08-18 @ 10:48:11
URL: http://teeeeeah.blogg.se/


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0