Ekhagen.

Och då var ännu en dag tillbringad på ekhagen ;)
Stack dit halv tre.
Kommer inte ihåg alls mycket av dagen... Men satt iallafall inne på hans rum och han spelade xbox (tror jag) ;)
Sen hade "vi" kuddkrig... Med andra ord slog Casper ner mig med en kudde, haha ;) Sen kom Bea och fick kudden på sig istället sen hade vi alla lite mysigt i sängen HAHAHAHA så söt!
Annars kollade vi nog mest på teve.
Tycket det var gulligt att han inte vågade ringa till sin farbror också ;)
Stack iallafall ner till centrum och fyllde på Caspers busskort. Att sitta på den där cykeln var fan det näst läskigaste jag gjort i mitt liv... Trodde jag skulle dö när han cyklade ner för trappan :s
Sen gick vi in på lidl så köpte han dricka, blev i tvingad kexchoklad också.. Inte för att jag åt någon men iallafall ;)
Sen drog vi till honom igen och kollade på lite mer teve, hade täcket på oss eftersom jag frös, haha mys!
Stack iallafall hem tio över tio med Caspers busskort, haha letade i en kvart efter mitt.. Helt borta :(
När jag skulle gå av träffade jag Sebbe också, han hade vart och spelat inne i stan haha :) Pratade lite snabbt sen kom mamma och hämtade mig.
Åt lite flingor eftersom jag som vanligt inte ätit något... Sen hoppade jag in i duschen och efter det messade jag lite med Casper vilket jag gör fortfarande.
Men ha det bra så ska jag sova snart. är jätte trött :(


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0