Flåt hihi

Ta inte rubriken seríöst ;)
Men tänkte iallafall säga förlåt eftersom jag inte bloggat på några dagar nu, men har haft fullt upp helt enkelt!
Igår träffade jag iallafall Issan igen, började gråta när jag pratade med henne i telefon kvällen innan, ni fattar inte hur mycket jag saknat henne!!
Vi stack iallafall till asex. Haha jag blev tvungen att äta eftersom jag som vanligt inte ätit något.. Blandade lite saker i en mugg sen HAHA usch :(
Sen stack vi och provade en massa skor och såg en mäniska vi inte ville se.........
Tror vi stack till espressohouse sen iallafall, så jävla mysigt! satt och pratade lite oså :)
sen gick vi ut till busshållplatsen, missade bussen med två/tre minuter.. Så då gick vi till åhlens och sprutade parfym över hela affären typ? ;)
Sen gick vi ut igen och väntade på bussen i någon minut, sen drog vi upp till ekhagen sen åkte vi hem till mig.
Jag packade ner en massa saker sen gick vi till konsum och köpte ostbågar, cola, björnar och hyrde två filmer.
Sen stack vi till Issan, åt lite mat sen kollade vi på en av filmerna... Nästan sorgligt att man inte ens kan kalla skräckfilmer för skräckfilmer... Haha :(
Iallafall så lekte vi katter i trappan HAHAHA, alltså vi smög... Och lekte gravida och tjocka katter när vi fattade att vi inte var så tysta och smidiga... ;)
Hade iallafall jätte kul sen när vi skulle bädda, hahaha längesen jag skrattade så mycket!
Sen satt vi där och pratade.. Blev rädda... Eller iallafall jag ... Väckte Casper... Eller iallafall jag... Sov... Eller iallafall Issan ;)
Issan och Casper somnade runt tre så då kunde lika väl jag somna också ..!
Blev väckta klockan tolv typ, fixade frukost och sen kollade vi på film.
Blev hämtad vid två ungefär, satte mig ute och solade direkt... Och efter fem minuter gick jag in och duschade... Rastlös så det skriker om det ;)
Mötte Issan vid sex ungefär... Drog till skolan och pratade lite.
Sen stack vi ner till konsum.. Blev lite förbannade... Eller jag blev iallafall det... Haha.
Pratade lite med Ahamed (eller hur han nu stavas), Ibrahim och Emil, hahaha vi har ju faktiskt lite saker gemensamma !
Sen stack vi till macken, sen ångrade vi oss och stack där ifrån, haha ;)
Gick hem till mig och åt sen stack Issan och då satte jag mig och kollade på film med familjen.
Mys.
Det har iallafall vart två awesome dagar!
Och i morgon drar jag och issan till jönköping och festar ;) Haha nemen drar iallaffall till jönköping :)
Och sen hoppas vi på att Susanne kan vara jätte gullig och skjutsa oss till göteborg!
Sjukt taggad tills söndag då Caper kommer hem också!

Hade tänkt att lägga ut en massa bilder men som vanligt går det bara lägg ut två.. jävla sikt.

Ha det så bra så bloggar jag mer i morgon fast idag ;)


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0