frågor

Man får faktiskt göra såna här, tråkiga och onödiga inlägg när man har tråkigt ;)

KÄRLEK:
Är du kär just nu? Ah
Har du någon tjej/kille just nu? Jaaa
Har du dumpat någon? HAHAHA antar det? 
Har någon dumpat dej? Jadå :) 
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? Nae.. Inte direkt...
Vem kramade du senast? Teaaaaa
Är det okej att din kille strular med en annan tjej? Hahaha ah du vet! Han skulle vart halft död om 'han' skulle göra det, och då menar jag det verkligen.... (a)
 
SKOLA:
Är du duktig i skolan? Självklart ;) ;) ;)
Har du bra betyg? Rolf sa att jag hade A i SO idag HAHA nemen vet inte, har godkänt i alla ämnen förutom ett.
Har du fått göra ett omprov någongång? Ja... frågan är ju om jag gjort om dem någon gång... ;)
Har du fått ett bra resultat på ett prov? Varje gång :D
Sköter du dej i skolan? Antar det 
Har du tuggat tuggummi under skoltid? Every day...
Haft mobilen på lektionstid? Typ hela tiden så ahhhhh
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? Tror jag har det en gång, eller iallafall för att det ringde.
 
VÄNNER:
Du har vänner? yesbox!
Vem/vilka var du med sist? Casper och Tea :) 
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? Det är väl klart att jag gör? Utseendet har ingen betydelse alls.
Är det okej att ha kill-kompisar? självklart är  det de!
Har du pussat någon av dina kompisar? Klart
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? Ah du vet, ge mig en kniv så jag kan fixa de.. -.-
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? När sjuan började försvan en hel del men nu vet jag inte :s
 
DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? Arg, ledsen, krossad
När grät du senast? Det var igår, glädjetårar dock ;)
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? Grät nästan varje dag förra sommaren pga det.
Du har slagit ner någon? Tyvärr så har jag ju inte det.. Brottat ner, men det är ju inte riktigt samma sak... 
Du har skadat någon med flit? Ja... Fast inte allvarligt
Har du någon gång velat döda någon? Ja
 
DIN MOBIL
Vad står det i det senaste skickade smset? - jag vet inte vad du ska ta det som :) <3
Vad står det i det senaste mottagna smset? Fattar du,vad jag menaaar? :( <3
Vilka finns i din inkorg? Casper, issan, mamma, pappa, tea, 3svar, pontan, mia, emil, viktor, jan, fian, andra emil, fanny, henke, lizen, pontus, oliver, farmor.
Vilka finns på din "mottagna samtal" lista: Mamma, Issan, Pappa, Okänd, Tea, hem, okänd igen, dolt, casper.. och några fler, orkar inte skriva.
Vad har du för bakgrundsbild? Htc-bakgrunden? HAHA
Vem smsar du oftast med? Caaaaaaaaasper
Ringer du hellre än att smsa? nej
Vem är den 12:e kontakten? Carl.. Om det ens är hans nummer... Haha
Vad tycker du om den personen? Känner honom knappt....
Vilket nummer raderade du senast? Teas när vi bråkade HAHAHAHA
Brukar du trycka upptaget/ignorera samtal när du inte vill prata med den som ringer? Nä, stirrar på telefonen tills personen ger sig ;)
Vad har du för ringsignal? Vet inte :o ...


Kommentarer
johanna sofia

hahaaha, mkt roligare att stirra på den tills dem ger sig än att ta upptagen :D <3

2012-08-22 @ 22:43:46
URL: http://bloondine.blogg.se


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0