Fredag-lördag-söndag

Hej! Har inte kunnat blogga i helgen pga en massa bråk och skit men nu är jag tillbaka!
Fredag kvällen var helt awesome!
Jag och Issan drog in till stan istället för matchen, orkade inte stå ute i regnet och kolla på fotboll haha, åt iallafall på McDonalds, jätte mysigt!
Sen stack vi till stationen, Issan gick på världens äckligaste toa sen gick vi ut och väntade på tåget.
På tåget pratade vi om kärlek och kom fram till att den suger ;) Hemma mötte vi iallafall Emil och Mini! :D
Drog ner till lekparken och efter en stund kom Tea.
Vi gick upp och hade jätte kul vid centrum, rullade på marken, hängde i träd, stod på händer, eller vi försökte iallafall :s Sen kollade vi på när Mini hoppade över en buske som var typ dubbelt så stor som honom! Haha riktigt imponerad faktiskt HAHA :)
Sen blev den mysigaste kvällen på länge jätte tråkig och sämst, behöver inte gå in på detaljer men bråk var det... 
Arvid och jag tog en liten promenad i tenhult, jag blev sårad som bara den! Dock gjorde jag allt för att inte visa det haha :) Slutade iallafall med att vi alla var vid stationen, usch!
Blev hem skjutsad av Viktor och är fortfarande enormt tacksam!! Jätte schyst! :D
Fick iallafall utegångsförbud när jag kom hem, orkade dock inte bry mig.
Nästa morgon, alltså lördagen, så blev det ännu mer bråk... Annars var dagen rätt mys, spelade tevespel och åt godis HAHA :) Hände inte mycket den dagen så ja... :s
I dag var iallafall en rätt mysig dag också!
Träffade Issan och Tea vid krogen nästan. Satte oss nere i lektparken en stund sen drog vi till ica och köpte drickor, satt på ica torget och frös en stund sen drog vi till skolan.
Satte oss och gungade en stund.
På vägen ner till ica igen stannade Tea och pratade med Jocke och då stack Issan och jag bakom kyrkan och gömde oss HAHA barnsliga så det skriker om det, menmen ;) 
Efter en rätt bra stund drog vi hem till Issan så gick hon på toa medans jag åt upp deras vinbär, hihi.. Sen stack vi till konsum och letade upp Tea! Vi gick ner till lekparken igen.
Efter en stund skulle vi hem och då spyde issan, mysigt eller? ... Väntade iallafall med henne tills Jan kom och hämtade upp henne sen gick Tea och jag in på konsum och köpte bilar till mig, sen drog vi hem.
Satte mig inne på rummet och ändrade design, ny header kommer i morgon eller över morgon, ska se till att ta lite fina bilder bara ;) 
Imorgon börjar vi nog med bild eller musik, jag hoppas på bild men vi får se!
Efter skolan har jag dubbelbokat, hahaha :( Men får se till att ta med Casper till stan ;) Ha det bra så bloggar jag  mer i morgon! Då kommer det bilder också om jag inte är för trött!


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0