Helt jävla awesome!

Hej! Måste bara säga att dagen var bäst!
Jag och Issan drog till jönköping kvart över sex, såg Bea på bussen, haha så söt! :D
Iallafall så hoppade vi av vid östracentrum och gick till McDonalds.. Var skit mycket folk där så då stack vi till sibylla istället, sa hej till emil på vägen också, haha ;)
Köpte iallafall varsin dricka på sibylla sen red Issan på en kanon HAHA
Sen gick vi omkring där en stund, sen testade vi mynt aoutomaten som man behövde kort till... jävla skit jag ville ju  testa den :(
Messade Henke och Emil och frågade ifall de kunde komma men nej .. Så då stack vi till McDonalds och åt, Issan blev lite småkär i alla killar hon såg och det var ju lite gulligt.. tyvärr har hon inte fattat att jag (kanske Casper om han inte har ändrat sig HAHA) ska fixa envissperson åt henne... Hihi 
Sen gick vi iallafall omkring lite till efter att jag blivit nervös eftersom det kom in poliser på Mcdonalds... HAHAHA ... ;)
efter en stund köpte iallafall Issan sin sockervadd som hon tjatat om sen klockan sex... Och då stack vi ner till bryggan och satte oss där. Issan försökte mata ankor annars satt vi mest och pratade :)
Sen tog vi bussen upp till rosenlund och stack ner till Turken och köpte varsin redbull.
Satte oss ner och pratade lite sen stack vi till ekhagen för att kolla om pressbyrån var öppet.
Issan sjöng otroligt vackert på vägen dit... ;)
Sen blev vi skrämda (eller ja.. Issan) av en gubbe som plingade på sin plingklocka på cykeln HAHAHA skrattade så jag börja gråta typ :s
Iallafall så var det stängt och då satte vi oss och väntade på bussen som var försenad.
Hoppade av vid centrum och drog upp till Ica, kallt som fan!
Ringde iallafall mamma så fick hon komma och hämta oss.
Medan vi väntade sa vi hej till Ocea och Ellen typ haha :)
Sen kom Oskar och Johan, pratade väl en liten stund sen kom mamma så skjutsade vi hem Issan sen drog vi hem.
Bråkade lite med Fian och Tuva sen fixade jag mat... Eller ja... Värmde tacoköttfärs och dränkte de med gräddfil och majs... 
Sen kollade jag och Tobbe på disney channel och myste med popcorn och mer majs :D
Awesome dag iallafall! Sjukt mysigt!
Om det skulle gå att ladda upp bilder skulle ni fått en massa... men kommer förmodligen uppdatera detta inlägget så kolla det gärna någon gång ibland om ni ser någon förändring HAHA ;) annars gör jag ett nytt ;)

Glömde näääästan säga att det är en månad med Casper och jag är så lycklig så det finns inte, hejdå!


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0