If I die young

Har rubriken i huvudet haha ;)
Men iallafall, är nu hemma från en mysig kväll ! :D Allt är mys nu för tiden ... men jaja ;)
Drog ut och mötte Issan vid dagiset, gick in på krogen och köpte pommes och varsin cola! Kärlek till sånna som missuppfattar saker... ;) Satte oss iallafall nere vid lekparken och åt.
Sen ringde Tea så träffade vi henne. Fast hon stack hem typ två sekunder senare HAHA ;)
Då stod Issan och dansade lite fint, jag låg på gatan och ja... Jag vet inte riktigt vad vi höll på med faktiskt... Tea kom iallafall tillbaka efter en stund och då gick vi ner i lekparken och eldade, mys !
Sen pratade vi lite med Olle och Erik(?).
Sen stack dom och då pratade vi med Oskar och Jens haha :)
Mamma hämtade mig elva typ, arg som bara den HAHA, hon måste lära sig att vara lugn ;) Satte mig iallafall vid datorn med kattja och tråkade.
I morgon drar jag till ekhagen vid tolv typ, ni fattar inte hur glad jag är över att allt fixade sig mellan oss!!
Han har hittat mitt buss kort nu också! Bra, va? :) Och jag har fått pengar till hans... Haha.
Slänger in ett par bilder från igår och idag, ha det så bra så bloggar jag i morgon! :)


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0