Jätte mys!

hej, bloggade om dagen igår men det blev fel på internet och då försvann inlägget :s
Så hade tänkt blogga om gårdagen nu då ;)
Började dagen med att jag knappt kunde röra på mig, så jävla ont i magen och huvudet så det finns inte! Sen började jag kallsvettas på det, usch. Stack iallafall in i duschen lite snabbt och mådde faktiskt bättre efter det.
Sen messade Casper och frågade om jag kunde komma ner till konsum, sa så klart ja efter en stund, ville inte att de andra skulle bli sjuka om jag nu var det ...
Orkade inte gå dit själv så messade Tea, mötte henne vid fem typ sen stack vi ner till ica eftersom Casper hade flyttat på sig ;) Han satt på staketet(?) med Danne :) Var rätt lamt eftersom jag fortfarande hade ont i magen och de andra var nog bara lama för att liksom.. Haha.
Vi gick iallafall ner till lekparken efter en stund. Casper spelade gitarr typ, sen skulle Tea stämma den och då passade Casper på att kittla mig sen blev Tea lite små sur för att ingen var tyst haha ;)
Tea kollade ju såklart på happy tree friends. eller vad det nu heter..
Efter en stund ringde emil till danne, sen ringde danne till emil sen ringde emil till danne sen ringde danne till emil och då fick Casper prata HAHA :)
Efter en stund kom iallafall Emil och Simon.
Casper fortsatt spela gitarr och Emil sjöng lite som han ville, haha :D
Sen hjulade Tea och jag försökte stå på händerna ... Sen drygade emil sig lite också och visade att han också kunde... Fast han kunde det på riktigt så fattade inte varför han skulle dryga sig men ajja ;)
Sen gungade vi lite, fick bollar på oss och hjulade lite till.
De andra stack vid tjugo över åtta typ :( Då gick Tea och jag och mötte Issan vid korset. Vi satt där och pratade en stund sen drog vi ner till konsum och köpte ostbågar och nappar....
Satt på elskåpet en stund sen drog vi till tea sen hem till mig.
Satte mig inne på rummet och messade med Casper.
Somnade jätte tidigt pga magen och alla tankar.. Livet äger samtidigt som allt är skit.
Ångrar hela sjuan just nu... Vill börja om :(
 Men iallafall så blev jag väckt vid åtta i morse av att mamma lämnade tillbaka min plattång.. Förstår inte vad hon har den till eftersom hennes hår alltid är lika lockigt.... Menmen. Somnade ju såklart om efter en stund. Dock väckte farmor mig vid tio och jag har ingen aning om vad hon kom ifrån HAHA.
De stack iallafall någon stans så har huset för mig själv -Yeah.
Men spelar inte så stor roll eftersom jag drar till Casper halv tre om jag inte har för ont i magen ... Fast tror jag sticker dit iallafall. Har inget att göra här hemma iallafall :s
Men ha det jätte bra så bloggar jag mer senare!

Ett stort misstag var att klippa av mitt hår... Ser ni skillnaden eller?! Dock var ju detta förra sommaren och håret är nästan utväxt nu men iallafall, ångrar mig :(


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0