Kräftskiva

Haft kräftskiva idag då, tänkte ta en massa bilder men det blev inte så... Haha :(
Folket kom iallafall vid tre tiden.
Världens goaste kusin också! HAHA.

Pappa: Har du sett en så här fin hund innan? (kalle)
Mathilda(kusin): Ja, min hund, Lisa.
Pappa: Hon är ful.
Mathilda: Jag vet.

HAHA erkänn söt? :D

Vi åt iallafall vid sex typ.
Målade kusinernas naglar sen drog jag ut och träffade Issan och Tea.
Tog med mig Kalle -Aldrig igen... Sjukt jobbig!
Kom nyss hem faktiskt.
Och blev nyss jätte glad eftersom Casper svarade på sms!
Och nu ska jag städa så jag får gå ut i morgon! Sista dagen man kan vara ute på sommarlovet ju :(
Kollade nys schemat innan... Ingvor som både spanska och svenska lärare, ska fan byta skola! Eller iallafall se till att få en annan svenska lärare, och byta till svenska/engelska istället.
Men ha det bra så bloggar jag mer inatt innan jag ska sova, haha ;)


Kommentarer
me

du kan väll va ute på måndag, börjar ju på tisdag^^

2012-08-18 @ 21:58:39
johanna sofia

vafan är det med pojkvänner som svarar segt på sms? dem fattar ju inte att tjejen sitter o väntar o__O
samma sak härför mig... :O

2012-08-19 @ 19:02:41
URL: http://bloondine.blogg.se


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0