lagdag

Hade ju "lagdag" idag. Drog till sjön vid typ tjugo i nio, stod under att paraply och frös haha ;) blev lite smårädd för ankorna också...
Vid nio fick vi typ förklaring på dagen, tre stationer. Vi och B började på den första.
vet inte vad vi gjorde, stod mest och skrattadr med shira.
Sen gick vi jätte långt till andra stationen, fyra personer i klassen skulle ha en bokstav på magen och en på ryggen sen skulle man bilda ord typ... Efter det gick vi ännu längre och missade en station HAHAHA så sämst! Iallafall så kom stationen till oss ;) vi typ målade i gruset? :s
Sen när vi äntligen fick gå där ifrån drog vi till McDonald's och åt med shira och edina.
Sen stack vi tillbaka till skolan och hade tråkigt ända tills lingan sa "jag får inte pilla shira", lam humor jag vet HAHAHAHA ;)
Avslutade dagen med en timmas lektion, rött onödig om jag får säga det själv...
Drog iallafall till tenhult efter skolan. Åt hemna hos issan typ haha sen stack vi ut, och träffade pontus sen drog vi till konsum och snackade om moppar ;)
Sen stack Pontus och då ringde vi casper efter en stund så kom han.
Och då lekte vi en sak som jag inte får berätta vad det var för casper... HAHAHA.
Issan var min gravida pappa iallafall... Alltså den tjejen är sjuk... Men älskar henne ändå!!
Sen satt vi på elskåpet typ..? gick upp till skolan, tillbaka till elskåpet och ja... ite så mycket..!
Casper stack vid åtta så få drog vi andra också hem.
Åt lite, chattade med danne och messade med casper.
Annars har jag inte gjort något speciellt ;)
Bilder kommer imorgon om jag hinner!


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0