Lyckligast!

Hej! Kom hem för ett tag sen :)
Skolan var nästan okej faktiskt! Började med spanska, gjorde glosor, 9/22, visst är jag duktig? Har ingen aning om vad vi hade sen! Haha :) Var iallafall inte med på idrotten idag, blev tvungen att gå till rosenlundsbadet i ösregn! Mys på hög nivå? ... 
Medans Issan bytte om stack Tea och jag ut, satt och pratade lite... Sen fastnade en geting i ett spindelnät och jävlar vilken panik vi fick när vi såg att det fanns en spindel i nätet som sprang mot getingen, HAHA aldrig vart så rädd tror jag ... :( 
Vi hade iallafall matte efter lunchen, satt mest med mobilen. sista lektionen var svenska, jobbade i ett tråkigt häfte sen läste jag liteeeee :) Slutade iallafall vid två.
Skulle vart med Danne men han kunde inte så då stack Issan, jag och Tea till tenhult. Hoppade av vid Issan och åt mat sen drog vi ut och letade efter platser man fick sitta på... Efter en stund satte vi oss vid kyrkan sen drog vi till infarten bredvid pingstliljan.
Sen gick vi och köpte chips sen gick vi ner till infarten igen haha :) 
Efter en stund drog vi upp till ica, frågade ut Johan lite .. ;) sen satte vi oss på muren och efter en liten stund kom mamma så drog jag hem.
Nu sitter jag inne på rummet och tänker så att det gör ont.
Är så sjukt lycklig också! :D
Imorgon ska vara en awesome kväll! Och är sjuuuuukt taggad till måndag!
Livet äger, bara så att ni vet!






Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0