Måndag,Tisdag,Onsdag

Hej! Förlåt för att jag inte bloggat, haft både dator och mobil förbud HAHA ;)
Måndagen var iallafall helt jävla underbar! Vill ha en tidsmaskin och köra om dagen hela tiden! 
Blev ju dock en massa bråk och sånt men iallafall.
Efter skolan drog tea och jag till stan, köpte en ny mascara till mig [sämsta jag någonsin hållt i tror jag..], köpte varsin chailatte sen gick vi till lekparken och pratade.
Fick sms från Casper och Danne, så då stack vi hem till Danne.
Antonio och Casper spelade gitarr och Danne spelade gta medans jag och Tea satt på golvet.
Efter en stund drog vi ut, manliga som skriker som små tjejer när en geting flög förbi också.. ;) Stack iallafall till skolan och satt där ett tag sen satt Casper och jag på dagistaket.
Gick ner efter en stund så kom Caspian och Emil förbi typ, pratade i någon minut bara sen stack dom och då drog vi till skolgården, blev lite små bråk där också... Sen drog vi till lidl typ, eller Casper och Danne gjorde det och jag och Tea satt utanför och pratade... Sen drog de till skolan och då gick Tea och jag efter... efter en stund... :s
Casper klättrade på taket, Danne klättrade omkring lite och Tea och jag satt på ett pingisbord. Sen kom Caspian och Emil igen :D Casper drog efter någon minut typ...
Vi andra gick bort till en konteiner... Emil lekte karatesak HAHA och de andra satt på konteinern då... ;) 
Sen ringde Tea till Filip och då blev jag tvungen att gå upp på konteinern.
Emil lekte Tarzan, Danne kittlades, Caspian filmade HAHAHA, peddo ;)
Slutade med att Emil sov haha..
Var iallafall jätte mysigt där uppe och gör ALLT för att det ska hända igen typ ... :s
Missade iallafall bussen, duktigt? Då stack Caspian och Emil. 
Danne och jag gick omkring lite på ekhagen och pratade om allt mysigt, kallt som fan dock :( Satte oss i en busskur eftersom det var liiiiiiite varmare där.. Pratade lite mer sen gick vi ner till centrum så tog jag bussen.
Seriöst, han är nog världens snällaste människa, att gå omkring och lyssna på mig i typ en timme i bara t-shirt är nog det schystaste någon gjort mot mig! :o  Taaaaaaaaaaaack till Danne :D
Fick iallafall dator och mobil förbud när jag kom hem HAHA.

Igår var  jag med Issan efter skolan... Bråkade med Carro, asgarvade, kastade godis och lite så ;) Ringde till Casper och de flesta av er vet nog hur det slutade.. Issan och jag drog iallafall till krogen och ¨åt pizza, tjocka ;)
Drog till lekparken sen och pratade med Jens och såg en mobbad katt HAHA.
Kommer inte ihåg vad vi gjorde mer faktiskt, hängde lite vid konsum typ haha :) Sen gick vi upp till ica.
Träffade David och Samuel.
David hade enorma spottproblem och spottade hela tiden och plötsligt hade Issan det på benet HAHAHA usch :( 
Sen träffade Fanny, satt och snackade en stund sen drog vi hem :)

Och idag trodde jag att jag skulle dö i skolan, hade inte ätit något på hela dagen och knappt sovit något inatt... Somnade till typ två gånger på SO lektionen och benen domnade bort ett tag annars är jag förvånad över att jag inte svimmade... 
Issan köpte iallafall choklad till mig som jag fick äta efter spanskan.
Var rätt okej spanska lektion, satt bredvid Arvid, snackade mest HAHA :) 
Efter lektionen pratade Issan och jag med Jonathan en stund sen drog vi till BK. Åt där menads vi väntade på att Emil skulle sluta.
Sen stack vi till centrum och så hittar jag inte mitt busskort så fick vi gå tillbaka, tur som fan hade de hittat kortet! Haha.
Sen drog vi till centrum och väntade på Emil igen, gulligt att han inte svarar.. ? :) ......... Ironi... 
Drog iallafall till tenhult då. Gick omkring lite... Jag mådde ju sådär lagom bra så det var lite små lamt... Vi låg iallafall på marken och pratade sen drog vi till konsum och träffade Jesper och beundrarna (om ni kommer ihåg dom?) :D Sen stack vi till konsum, mådde ännu sämre då så nu ska jag fan sluta!
Iallafall så satt vi vid ica torget.
Trevligt att träffa Casper där också! :D Ironi där också... Herregud... 
Satt iallafall där en rätt bra stund sen kom Ronya, Johanna och Carro och typ små pratade lite? :) 
Sen stack de till skolan så då drog issan och jag hem.
Och nu sitter jag på golvet och messar med Danne :D
Imorgon blir det nog ekhagen igen! :)

Världens olyckligaste men ändå universums lyckligaste tjej på bilden!
Livet suger men det finns folk som gör att det äger, den ni .. ;) 


Kommentarer
Tea

Hihi vad gullig du är älskling <3

2012-08-30 @ 08:23:03
URL: http://Teeeeeah.blogg.se/


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0