Morgon

Alldeles för tidig morgon... Vill verkligen inte till skolan, mår skit pga alla nya lärare, alla "nya" lektioner, alla korta raster, spanskan osv.
Ingen frihet över huvud taget, vi har ju knappt en halvtimmas lunch ibland! Ska klaga på någon och få schemat fixat för tänker inte gå kvar på rosenlund annars..
Tyck att jag är gnällig om jag vill, men helt ärligt, sämsta jag vart med om.
Nu ska jag äta frukost, håller på att svälta ihjäl och vi kommer förmodligen inte få något ätbart i skolan så lika bra att jag äter nu!
Pusshej.

Fina bilder jag vet..


Kommentarer
Inanna

Vinnaren av dagens blogg är uppe på min blogg nu!

2012-08-22 @ 16:10:52
URL: http://Nattstad.se/Inannaa


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0