Natti!

Tror jag ska sova nu, sjukt jobbig dag!
Och Casper gick och la sig nu så har inget att göra uppe ... 
Men mamma och pappa kom iallafall hem vid halv ett typ.
Fick bara hundrafyrtio hundraförtio kronor... Sjukt snålt efter allt jag gjort!
- Stått ut med en gråtande Fian...
- Stått ut med en kissande hund ...
- Stått ut med en gnällande Tobbe
- Stått ut med barnfilmer
- Stått ut med att Kalle åt upp min mat
- Stått ut med att inte lyssna på musik
- Osv.
Fick ju dock ett par ryck sådär ibland och satt och skrek och så... Men annars tycker jag att jag tog det rätt bra.. Men förtjänar lätt mer pengar! Och ni får tycka att jag är en bortskämd skit unge som inte borde få ett öre om ni vill,  seriöst så bryr jag mig inte ett skit :)
Men ha det så bra så bloggr jag mer imorgon fast idag! 


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0