ont

hej, vaknade klockan tolv i dag, gick upp och åt glass, satte mig vid tven, annars har jag inte gjort ett skit typ! :(
drog iallafall till hemmakväll lite senare och hyrde filmer och köpte godis.
Sen stack vi till lidl och shoppade, haha ;)
Sen drog vi hem och så lagade jag mat, jävligt stolt faktiskt!
Efter maten kollade vi på film sen ringde Tea, grattis till henne!

Och nu ligger jag i sängen och messar med mina habibis! :D
Blev ingen gitarr idag eftersom pappa drog ut med motorcyklen direkt på morgonen, men det blir nog i morgon, kollade på blocket idag, vill inte ha en begangnad! :( Men det blir nog bra, haha :)
slänger in oseriösa bilder bara för att..

Massor av pussar till er!

Förklaring tillrubriken: Hahaha, har jävligt ont i benet, magen och hjärtat ;)


Kommentarer
Jennifer

Fin blogg :))
Kolla gärna in min :):):)

2012-08-08 @ 12:34:35
URL: http://MyBigDream.blo.gg


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0