Seg kväll

Hej!
Har ju redan berättat det mesta av dagen men stack iallafall ut vid halv åtta? och träffade Tea nere vid stationen.
Hon stod och hade jätte kul medan jag höll på att somna, hehe...
Tog iallafall tåget som gick kvart över åtta till forserum.
Träffade Filip och Adde där.
Gick upp till Addes hus.. Tror jag ? Haha :)
Se kom de några andra... Kommer inte ihåg vad de hette.. Tror Jens och Jocke, men är inte helt säkert.. Stod iallafall i en ring och de pratade typ, sen kom någon Danne så stod han också och pratade i ringen...
Sen drog vi till K/Christian, han visade upp ett trasigt fiskespö typ.. Haha ?
jävligt smart att säga vissa saker när man har öppna fönster också... Haha jätte röd :D
Sen drog vi till Filip och lyssnade på musik, satt i hans säng typ och messade med Casper.
Mia hämtade oss vid elva och så blev jag hem skjutsad.
Gick direkt in på rummet och bytte kläder :s
Efter en stund ringde Casper också, är fan helt sjukt hur jävla glad jag kan bli av att prata med honom!
Vi pratade iallafall om gula apor, Tiger, nakna killar (?:s ), min mage, träning, en fluga som bet mig, saxar, borstar, min ålder HAHA, och lite andra saker, jätte mysigt iallafall :)
När hans mobil laddat ur så ringde Tea, pratade med henne en stund och nu ligger jag på golvet och är sjukt trött!
Jätte seg kväll ! :(
Men ha det bra så ska jag faktiskt sova, haha :D


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0