Sjukt awesome! Hihi

Hej! Glömde blogga om dagen igår ju!
Men blev iallafall in skjutsad till ekhagen vid kvart över fyra ungefär.
Haha var jätte nervöst när jag skulle plinga på... :s
Det var Bea som öppnade och det första hon gör är att krama mig, haha sjukt söt!
Blev iallafall att kramas i hallen :D Höll på att börja gråta bara för att jag saknat honom så sjukt mycket!!
Gick iallafall in på hans rum, Bea fick välja papper åt mig... :D Haha, vet inte riktigt vad vi gjorde faktiskt, Bea kittlades med fingerplektrum typ, haha :)
Sen gick iallafall Bea ut en stund och när hon kommer tillbaka säger hon "Casper, du får tillbaka domma (plektrumen) om jag får en kram och en puss" 
Dog seriöst av gullighet då HAHA
Sen blev Casper nerbrottad och pussad på ;) Sen spelade Casper xbox eller något... Sen blev jag kittlad av bea och kunde knappt andas HAHAHA, trodde jag skulle dö :( Och sen skulle ju såklart Casper hjälpa till också... Haha :(
Vi drog iallafall till tenhult tjugo i åtta.
Träffade Emil och Issan vid ica, sen började Casper elda på en massa saker sen satt jag på hans axlar och hade lagom mycket panik. - Det var nog det läskigaste jag gjort i hela mitt liv.. :s
Sen stack vi till konsum så köpte Issan glass, sen eldade Casper på allt och inget, sen blev jag arg... Sen bråkade vi... Sen stack Casper.. Sen fick emil issans glass i ansiktet HAHA.. Sen stack emil så fick issan och jag hämta honom osv..
Sen gick jag iallafall efter Casper och blev lagom sur vid hållplatsen... Stod och skrek lagom högt också.. Inte för att han lyssnade men iallafall.
Stack till Issan och Emil när jag inte orkade vara arg mer, stod och gnällde lite på Emil medan Issan gick och pratade med Casper.
Efter en stund gick jag och Emil också dit... Satt och tjurade lite haha :)
sen gick vi iallafall till kyrkan och plockade upp Sebbe på vägen ;) Satte oss utanför och körde "sanning eller konka" .. Gulliga frågor och svar.. 
Sen blev Casper och jag kompisar igen :D
Emil stack efter en stund och efter ännu en liten stund kom Peter och hämtade Casper.
Då satte jag, Issan och Sebbe oss på marken vid "månas" och pratade lite.
Lärde mig att hjula och vissla också! ;)
Sen kom Jens så pratade de två lite medan jag och Issan dansade :D
Ungefär vid elva drog jag och Issan hem till henne och packade hennes saker sen stack vi hem till mig.
Issan somnade vid halv två ungefär och jag somnade runt fem tiden.
Jätte mysigt och konstigt prat med Casper också! Eller tja.. det var ju på sms men iallafall ;)
Älskar honom så otroligt mycket! Seriöst, underbaraste människan i världen!
Iallafall så blev jag och Issan väckta av att mamma kom in vid tio och skulle låna min plattång... Somnade ju om så klart ;)
Gick upp vid typ ett och åt frukost.. Eller Issan åt och jag drack juice :D
Issan stack hem vid två och då fixade jag i ordning mig och åt mini pannkakor.
Sen kom pappa hem för att Fian skulle till tandläkaren.
Följde med eftersom jag ändå  skulle träffa Casper där.
Men när vi sitter där och väntar kommer en såndär tandläkare sak ut och frågade vad fan vi gjorde där... Tyckte det var lagom kul när pappa fattade att det var i morgon hon skulle dit... HAHAHAHA, bäst pappa ? ;)
Träffade iallafall Tea och Casper en bit från konsum.
Sa väl hej och så.. Har ju bråkat och dampat en del på Tea.. Menmen..
Vi gick iallafall till Ica, blev kittlad som vanligt, blev sur som vanligt, fick ont som vanligt och skrattade som vanligt :)
Sen träffade vi Ocea en stund fast hon gick hem typ direkt :s
Efter en stund drog vi till Tea, jag plattade håret, Casper spelade gitarr och Tea... Vet inte :D Haha.
Gick iallafall ut sen igen, Tea pratade med Issan, Casper pratade med Peter tror jag och jag gick brevid Casper och pratade lite med mig själv... Sen satte vi oss på marken och väntade på Tea.
Jag vet inte riktigt hur men helt plötsligt målade jag hennes naglar haha 
Sen gick jag iallafall balansgång så förstörde Casper det haha :( sen blev det jätte tyst efter det... Mötte iallafall Issan i korset.
Sen drog vi till Ica och så köpte tea sina chips hon tjatat om hela dagen... haha ;)
Sen satt vi på makren och hade tråkigt typ :s
Efter en stund, när issan och jag fått ont i rumpan, gick vi upp till skolan.
Emil och Simon satt på andra sidan skolgården om någon undrar haha :)
Ajja, satt iallafall på en bänk och gjorde inte så mycket.
När Emil, Simon och de andra två (som jag inte har någon aning om vilka det var) stack så satte vi oss där istället eftersom solen lös där :D
Sen kom dom tillbaka och pratade med Casper typ och vi andra försökte få ner kastanjer till mig.
Sen slog Casper på en flaska och jag red på Teas rygg och jag vet inte riktigt vad... Vi stack iallafall till konsum sen och satte oss på elskåpet (orkar inte berätta om när vi var inne på ica igen, haha)... Fast nej, casper satt på elskåpet, jag stod på den blå lådan och försökte få som jag ville, Issan satt på lådan och tea stod framför henne och pratade.
Sen körde Casper och jag armbrytning... Jag vann! :D
Casper stack iallafall vid åtta typ och då gick vi andra hem till Tea och åt.
Sen drog vi till sjön i onödan så då gick vi ner till dagiset och grillade istället :D Var ju sådär lagom lyckat men iallafall ;)
Sen kollade vi på små filmklipp på youtube, HAHAHA lam humor!
Sen drog vi iallafall till Tea och så skjutsade mia hem mig :)
Gick iallafall in på rummet och messade med Casper, tvingde honom att äta och blev jätte stolt :D
Fast vi gav varandra skulldkänslor och sämre självförtroende men det blev rätt bra ändå tycker jag :)
Och nu svarar han inte på sms längre.. Blä :(
Men slänger in två bilder i från dagen så hörs vi senare! 


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0