ZzZzZz?

Hej! Kom hem halv sju från en rätt mysig eftermiddag!
Drog ut vid halv fem, fick stanna och sätta mig ner ett par gånger eftersom jag knappt kunde andas därför kom jag fram senare än beräknat eller vad det heter haha ;)
Satt i baken vid bron, pratade lite oså, mest om mina bråk :s stack iallafall till ica sen, mötte Ocea, satte oss på gatan och kollade nya schemat typ, haha :) Sen stack Ocea och då gick vi till dagiset, våra liv förstördes då... Eller iallafall Teas... 
Satte oss på muren uppe vid icatorget.
Blev på cyklade av David och Samuel typ sen stack vi hem.
Åt lite mat och nu sitter jag på rummet i sängen och dunkar musik.
Blev kompis med Casper innan också :D älskar honom mest!
Är inte alls taggad tills imorgon! Vanlig skoldag - usch! Spanska, engelska, matte, svenska och vad det nu var, tyck synd om mig.
Hatar verkligen schemat, det är super hemskt! Ska lägga upp bild på det imorgon så ni kan lida med mig.
Men ska faktiskt sova nu, haha är jätte trött av någon anledning :s

Caspers hatt som mamma hittade idag HAHA ;)


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0