2012


Då var 2012 snart slut.
Har hänt så sjukt mycket, livet har vart på både toppen och botten, jag har mått otroligt bra men också skit dåligt, jag har vaknat upp med ett leende och somnat med tårar på kinderna, jag har lärt mig älska men jag har också lärt mig hata.
Året började hur dåligt som helst, en av världens bästa människor blev bombad i irak, det är snart ett år sen, tagga depression sen!
Iallafall så var det ett underbart år om man bortser från början, jag har fått tillbaka människor som alltid har fått mig må bra, jag har träffat nya underbara människor,jag har förlorat folk, fått hur mycket skit som helst, jag har vågat, och hittat tillbaka till mig själv.
2012 slutar dåligt iallafall, men orkar inte bry mig, bara 2013 blir bra så! :) 
Lite bilder ifrån året.



Fler bilder än väntat men ajja, haha.
Och ja, det är en bild på Casper, jag la inte ut bilden för att han var på den utan för att det är ett minne, vad ni tycker om det bryr jag mig faktiskt inte om, vi var vänner då och det vet ni också.
Hittar inte de andra bilderna från alla kvällar i sommras :( Helt borta! Så ni får nöja er med domma bilderna haha.
Ajja, hoppas ni har haft ett lika bra och dåligt år som mig! puss.
 


Kommentarer
Anonym

hoppas du får en nyårskyss!<3

2012-12-31 @ 15:50:45


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0