Åsikt igen

Fler åsikter nu då.. 
Ni är patetiska, ser facebook statusar där folk nu skriver "vinterlov" om ni nu är emot det så skriv jullov, som det faktiskt heter... Vill ni visa att ni inte bryr er om att man inte får vara pepparkakor i luciatåg får ni väl klä er som pepparkakor och visa att det är NI som bestämmer. Ni gör ju inget åt det här, ni låter de verkligen ta för sig så då får ni väl skylla er själva? Nu är det ju så att jag inte tänker klä ut mig till lucia, men om jag skulle det skulle jag vara pepparkaka bara för att visa att jag är vad fan jag vill på lucia. Visa att jag inte bryr mig om vad folk ser som "rasistiskt". I sommar ska jag sjunga nationolsången så högt jag bara kan bara för att.
Jag är inte rasist, absolut inte, tycker alla har lika stor betydelse.
Men jag ska visa alla som gnäller om att de inte får göra som de vill hur de ska göra. Istället för att skriva vad ni tycker över internet får ni väl se till att ta tag i saker istället. Och helt ärligt, vem fan tror ni bryr sig om vad ni har på ert julbord?! Det är inte rastiskt att ha mat på ett julbord, det är bara en idiot till människa som skulle försöka vara viktig och därför började tjata om att allt var rasiskt, vem fan bryr sig om vad ett par stycken tycker? Tror inte det är någon av mina vänner (som inte är från sverige) som tycker att det är rasistiskt med nationalsången och att folk klär sig som pepparkakor till jul.
Ni är patetiska på riktigt, sitter och gnäller över saker på facebook istället för att se till att svenskatraditioner stannar kvar. Verkar ju som att alla är emot detta trams. Förmodligen är det folk som hittar på det själva, att alla tycker allt är rasistiskt alltså. Var förmodligen en svensk som sa till sina kompisar "snart är det väl rasistiskt att säga jullov" och sen går kompisarna och säger det till sina andra kompisar sen sprider det sig och missuppfattas om att det ÄR rasistiskt och då blir det så, förstår ni hur jag menar? Sluta klaga och gör något åt det.
Visa att det är sverige, vi svenskar lever som vi lever och ingen ska säga något annat. 
Punkt slut! 


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0