Dagen..

Hej... Sitter inne på rummet och lyssnar på depplåtar... Kul!
Dagen började väl okej iallafall... Hade engelska, kollade på film och lite sånt bra, mys! Sen hade vi matte, hade Stellan så lektionen var ju lagom seriös hahah ;) 
Sen hade vi iallafall svenska, hur jävla tråkigt som helst!! Jävla grammatik eller vad det heter hha :( 
På lunchen mötte vi Didrik och Caspian en stund... Sen snackade vi med Jonathan och Daniel lite :) 
Sen hade vi svenska igen... Christina läste en stund sen fick hon ett litet ryck så fick vi jobba med gramatiken igen.... 
Efter det hade vi SO, nutidsfrågor, hahahaha Adil, förjävla skön!
Sista lektionen var spanska... Kollade på rödluvan och fick sluta tidigare, awesome ;) 
Snackade lite med Simon, Jesper och Tea sen letade Tea och jag upp Caspian... 
När Didrik var klar med sitt omprov drog vi in till june en stund sen stack vi till H&M och köpte inpackning till mig, sen stack dem.. Och där började allt... Vi drog upp till ekhagen själva då, började messa med Caspian... hatarmittjävlafuckadehumör

Vi fyllde på Teas busskort sen drog vi hem till henne och gjorde kola, skämde ut mig på bussen, enligt mig iallafall, men kunde inte hjälpa det hahaha, började lipa :( Men iallafall så hämtade pappa mig hos Tea sen så drog vi hem och åt. Snackade med farmor lite oså... Mys!
Messade lite mer med Caspian... Åt helvetet med allt som sagt... 


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0