Depp

Sitter och deppar sönder med mina jävla gifflar haha :( kommer inte bli en bra dag imorgon, alla har förändrats och året har gått för snabbt, det kan inte va 2013 imon, jag är inte klar med 2012, "nytt år, nytt liv" tänk om det händer, tänk om jag får ett "nytt" liv och alla vänner försvinner igen, inget jag orkar med! Kanske får nya dock men ingen kan ersätta mina dryga, taskiga, konstiga, underbara vänner, det går inte. Kommer aldrig hitta någon som är lika dryg, lika kaxig, lika taskig, lika elak, lika snäll, lika konstig, eller lika underbar. Issan och Tea vet jag stannar, men är rädd att de andra inte gör. Man ska inte göra någon till sitt allt för om man förlorar den har man inget kvar. Dom är en del av allt som är mitt allt, hur jobbigt som helst..
Men ska ta och sova nu så vi hörs!



Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0