Depp?

Känner att bloggen är hur deppig som helst, kan inte hjälpa det så förlåt för det! 
satt ute i ett par timmar innan, mötte Tea, satt och snackade lite sen drog vi hem till henne, mamma hämtade mig efter en stund och nu lyssnar jag på musik och hoppas på att han ska messa mig, det behöver bara vara ett hej, ett sms där det står att han hatar mig, vad som helst bara han messar :( Vågar inte göra det själv, kan ju bli värre än vad det är och det är det sista som behövs nu...
Ringer nog Issan ikväll och ber henne göra mig lite tjänster, heh. 
skulle åkt in till stan med henne idag men nej, pga några jävla betyg, F i ett ämne och det är idrott, typ två C, något D och resten E och får hur mycket skit som helst. Får väl se vad de säger när jag har F i ALLA ämnen nästa år, höhö, kommer ju kappast bli bättre av att de bahandlar mig som skit.
Ska iallafall ta och äta nu, hörs väl sen eller något!


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0