Förlåt bästa fredag.

Förlåt... På riktigt... Förlåt... Jag menar det... 
Åh, ångest för att jag inte bloggat :( Och tack till alla er fina läsare som kollat bloggen fem dagar helt utan inlägg, underbara!
Iallafall så har väl livet vart ivägen, har inte haft någon lust till att blogga. Har vart så glad så har inte ens tänkt på att blogga faktiskt... :s
Men bloggar om igår nu eftersom jag hade skit kul!
Började dagen i skolan, hade SO, kollade på film och var arg. Sen drog Tea och jag in till stan, sen hade vi lunch, drog och snackade med Didrik, Caspian, Vadhannuheterhaha, Yousuf och Marven. Sen drog vi in, satt och frös oså.
Hade fysik direkt efter lunchen, gorde termometrar och dunkade musik och hade det mysigt ;) 
Slutade vid två, drog hem till Tea. 
Satt i hennes soffa och väntade... Och väntade... Ringde Didrik som sa att han skulle komma vid sju, då klockan bara var fem. Satt och kollade på teven och försökte att inte dö av att tiden gick så långsamt... Till sist så ringer Didrik, lagom sur :) 
Vi drog iallafall upp till idrottssalen, stod och stirrade på dem när de höll på med sina mobiler oså... Sen drog jag, Tea, Caspian och Fadi ut medan Didrik och Yousuf stannade. Mötte Adil, stod och snackade lite oså sen gick vi till mellangården och mötte Simon, på vägen dit skrek Didrik att han skulle få skjuts till tonår, haha otroligt långt att gå ;) 
Iallafall så stack Caspian, jag och Tea ner till tonår när Caspian tröttnade på skolan.
Mötte Didrik och Yousuf nere vid tonår.
satte oss i sofforna. Skit osociala allihopa haha :( Blev misshandlad av Caspian också... hahahah.
Efter en stund kom alla andra också, lite mer socialare då :) Sen drog vi ut och snackade. Sen står Caspian och gnäller på mig att han vill till konsum, så börjar jag gå dit och då ska han plötsligt stanna... Haha ajja, Didrik kastade ner mig på marken iallafall, fick skit ont i axeln hha :( 
Tror Caspian, jag och Tea drog till ica sen, stod i kö för en krona... -.-
När vi kom ut var alla borta... Fast  hittade dom vid tonår sen igen haha.
Satt där inne, bråkade med Marven om ett papper typ sen knuffade Fadi mig i soffan, blev nerknuffad där ifrån, blev släpad på golvet till andra soffan och där får Didrik den underbara idén att kittla mig... Så det blev alla mot mig... Kunde fan inte andas hahahha :( Tappade byxorna också... Alltså åh haha :( 
Sen stod vi vid dörren, blev kittlad där också... Och slagen av Caspian haha :( 
Spelade spel på Teas mobil, självklart skulle alla störa, Först Didrik, sen Marven, sen Caspian, jätte nära på att få utbrott på dem..! Fick sitta och blåsa på Caspians macka också... haha.
Sen drog vi ut, blev halvt våldtagen... Först ner slängd på marken sen sätter sig Fadi över mig medans Caspian och någon, antar Didrik, höll fast mina händer... 
Sen började de bråka med en massa andra eller va de höll på med. Sen stack Tea.
Drog till busshållplatsen lite senare, blev fälld av didrik och Fadi, så söta och snälla! Fick också snöboll i huvudet av Fadi... 
Ajja, sen kom bussen så åkte alla hem... Drog till tonår med Philip sen stack jag hem direkt efter det.
Skit stolt över Didrik som lärt sig vara snäll också hahaha ;) Fick till och med kramar igår.
Fast fick inte rida på Caspians rygg som jag planerat hela veckan :( 
Jag älskar dem mest i hela världen, otroligt lycklig med dem alla! Dom får mig må bättre än bäst och humöret på både toppen och botten på fem sekunder, mina älsklingar ♥
Hahah vaknade jätte tidigt idag iallafall, messade lite med Caspian i morsen men han har slutat svara nu.
Ska dra ut och fota med Issan nu.
Så kommer nog bli ett X antal bilder sen haha ;) Men hoppas ni har det lika bra som jag, puss!



Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0