Frågor och svar bara för att jag har kul

10 frågor om dig själv

Namn? - Berggren HAHA

När fyller du år? - 17 november men om Caspian undrar så är det i januari.

Vilken årstid är bäst? - Sommaren!

Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Tror inte på ordet perfekt så kan inte svara :D

Vad tycker du mest om hos dig själv? - att jag är jag

Vad är du bra på? - Köpa upp alla mina pnegar...

Är du singel? - Yes.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nej!

Hur många har du varit kär i? - Hahaha, fem tror jag... Eller tre kanske...

är du kär just nu? -  Jävligt svår fråga... Hahaha :o

 

 10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? - Ingen!

Har du bra kontakt med båda dina förädrar? - Öhm..? Ja... Fast föredrar ju att inte snacka med dem så nej kanske? Haha :s

Vem är farligast i din familj? - Beror helt på hur man ser det

Vem ser roligast ut i din familj? - Fian.

Vem är coolast? - Jag.

Har ni något husdjur? - Jaaaaaa

Vem har du mest gemensamt med? - Utseende, tobbe. Personlighet, ingen.

Vem står för underhållningen? -  Internet ;) 

 

 10 frågor om idag

Vad har du gjort? - Idag? Inte ett skit, var med Issan i morse typ..

Har du varit glad idag?-  Rätt så

Har du gjort något bra idag? - Nej 

Vad ska du göra nu? - Svara klart sen duscha

Har du gjort något dåligt idag? - Förmodligen hahahaha.

Vad har du ätit idag? - BK och en jävla massa mackor haha

Vad händer imon? - Skola typ... Sen får jag väl se, kanske va med Issan om hon inte ska va med Oliver, annars blir det väl Tea, eller så drar jag till ekhagen

Går du i skolan? - Självklart haha

Har du varit i skolan idag? - Söndag....

 

 Annat

Hur mår du just nu? -  Awesome!

Har du piercat dig? - Örat om det ens räknas

Är du hungrig nu? - Nej, men uttråkad så ja :( 

Vad är klockan just nu? -  18:27

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se, facebook

Vem ringde dig senast? -  Issan eller Didrik typ.

Vem ringde du senast? - Caspian eller Tea hahhha

Vem sms:a till dig senast? - Caspian eller Tea.... haha...

Vem sms:a du till senast? - Caspian eller Tea eller Issan hahaha

Gillar du punk? - Choklad.

Har du sminkat dig idag? - Nej, orkade inte..

Lyssnar du på musik just nu? - Ja!

 

 Kläder, makeup, hår

Har du fler än 4 linnen? - ja

Har du fler än 3 jeans? - ja

Har du fler än 5 tröjor? -  ja

Använder du mascara? - Alltid, en del av min personlighet hahaha

Använder du wax? - nej

Använder du ögonskugga? - Inej, 

Använder du kajal? - På ögonbrynen hahah

Använder du hårspray?- Nej

Använder du volymspray? -  Nej

Andänder du mousse? - nej

Använder du deodorant? - ja!

Använder du skinspray? - nej

använder du parfym? - Yes.

Använder du läppglans/läppstift? - Händer att jag använder läppglans

Använder du foundation? - nej

Använder du rouge? - nej

Uppsatt hår eller hängande? - INTE UPPSATT!!!!

Plattar/lockar du håret varje dag? - plattar, ja

Duschar du varje dag? - Nej, orka? hahaha

Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? -  Nej..?

 

 Kärlek

Är du kär just nu? - Vet som sagt inte

Har du kysst någon idag? - Nej

Har du ett förhållande? - Nej

Är du romantisk? - Nej HAHHA

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja...

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - båda... Vill ju ha en kille att ligga och mysa med men man är ju så gott som bästa vänner när man är tillsammans och när det tar slut så gör det så jävla ont..

Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej.

Vem sov du senast bredvid? - Issan hahah men eftersom jag antar att ni menar kille så Casper..........

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Haha folk säger inte sånt om de nu skulle göra det.. tyvärr.

När fick du din första kyss? - Öhm.. Typ sjuan?

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Det vet väl inte jag? Bryr mig ett inte skit heller

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - NEJ!? haha

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej...



Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0