fredag-igår.och idag

Tro det eller ej men jag var tillräckligt kunglig för att fixa detta också..! :D Bilderna ligger i datorn så nu kan jag börja blogga som vanligt igen!
Börjar väl blogga om fredagen i detta inlägget... Började skolan med SO, hade "en diagnos"... Usch! Efter det hade vi hemkunskap gjorde lussebullar eller lussekatter, ingen aning om vad det heter? haha.
På lunchen drog Issan och jag och letade efter Didrik och Caspian eftersom Didrik sa att vi skulle snacka, fick ringa till Caspian eftersom Didrik inte svarade och då skriker han att han köper mat och inte kunde snacka... Men efter en stund ringde Didrik så gick vi och mötte dem på vägen mellan skolan och max. Hann snacka i två sekunder sen skulle vi alla gå in... Vi hade iallafall engelska, hade "prov", skit lätt!
Sista lektionen var fysik, satt och snacka om värme och en massa sånt, riktigt segt!
Efter skolan drog Issan och jag hem till mig, jag tog på mig lite mer kläder sen hämtade Jan oss och skjutsade ner oss till Issan. Hon fixade sig lite sen åt vi mat och kollade på american pie.
Sen stack vi ut, satt och väntade på Caspian och Didrik lite över allt, skolan, ica, stationen osv.
Ringde Caspian vid sju eftersom han sa att han skulle komma halv sex... Dock Didrik som svara, blev skit sur när han sa att han inte skulle komma och när jag inte fick snacka med Cappe. Ajja Didrik la på och jag ringde upp igen och då svarade Caspian och sa att de skulle ta bussen 19:27. Issan och jag drog in till tonår en stund sen stack vi och mötte dem vid centrum.
Vi drog bakom konsum och snackade sen drog vi hem till Issan, mysigt att Carro öppnar när jag sitter på toan... 
Iallafall så drog vi tillbaka till centrum sen. Gick till konsum så köpte Caspian cola sen gick vi bakom konsum och boxades typ... :s ?
Sen gick vi in på tonår, jag drack upp Caspians choklad annars hände inte så mycket egentligen. Caspian tog Issans vante... Sen tog Didriks hennes andra... Suck... haha. Nemen de sprang iallafall ut och höll på. Gick efter medans Issan gick en annan väg och fick en massa snöbollar på sig. Efter en stund började vi gå bort från centrum och en stund senare skulle jag hem, kramade Issan, sen kramade jag Caspian, sen blev jag slagen av Didrik HAHAHA alltså ... :( 
Hemma så åt jag lite sen ringde jag och snackade med Danne i ett par timmar haha.
Drog till honom igår, satt inne på hans rum och gjorde inte ett skit. Sen skulle vi spela men det blev inte så haha. Efter ett tag drog hans föräldrar så då satt vi och kollade på teve och googlade om tummen räknades som ett finger, vilket det gjorde. ;) Sen försökte jag lära Danne matte men... Nä... Blev inte så heller riktigt hahahaha. Iallafall så kollade vi på hockey och sprang omkring i huset för han tog min mobil, bara för att jag messade lite folk hahha :( Iallafall så hade Danne lite väl mycket humörsvängingar när han kollade på hockeyn... Mamma hämtade mig strax över sju iallafall, drog och köpte ett busskort till mig sen stack vi hem och åt. 
Hände inte mycket mer för somnade nästan direkt... Menmen :)
Idag vaknade jag överdrivet tidigt, runt sju någon gång, har legat och försökt somna om men nej :(
Ingen aning om vad som händer i dag men vi får se!


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0