Hahaha, nu räcker det, riktigt trött nu

Hhaha hej! Har lite saker att ta upp, en del saker som jag måste skriva av mig för att det är så patetiskt så det finns inte.
För det första, jag är inte någons problem just nu, men tro mig, jag kan bli. Så sluta snacka om mig bakom min rygg, hör rätt bra fast ni står bakom mig. Och nu sitter ni säkert och skrattar och tänker för er själva "haha som om hon skulle kunna slå någon" men sa aldrig att jag skulle slå någon, men problem, det kan jag bli.
Sen har vi det här med att Issan "skvallrat" på Emil... Tror ni själva folk fick reda på det genom issan när Emil skrivit ett inlägg om henne och allt som "hände" öppet på facebook?! Då är ni faktiskt riktigt dumma. Hon vill helt ärligt inte ha något med fritidsledarna att göra över huvud taget. Snälla tänk efter lite nu så är ni söta. Ville han inte att någon skulle få reda på det skulle han väl tänkt efter innan han skrev ut det på internet?
Och ni alla kan släppa det med mig och Casper nu, det som hände hände i somras, det är vinter nu, det är över. Jag är över honom och han är över mig så sluta säga åt mig att jag ska låta Casper vara? haha, har inte snackat med honom på hur länge som helst! Jag vet att folk vet att jag inte gillar honom över huvud taget så släpp det, det har jag, det har han, så nu kan ni andra också göra det.
Var väl det jag ville säga, så sjukt arg men detta är ändå riktigt skrattretande. Ajja, puss hej! Hoppas ni alla mår bra och tänker efter lite


Kommentarer
johanna

vem?? finns <3

2012-12-20 @ 07:53:40
URL: http://nattstad.se/kkarlsson


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0