Idiotiskt!

Blev visst ett till inlägg... 
Ett inlägg där jag kommer vara hur sur och förbannad som helst... 
Men ni får överleva det...

Kolla på bilden... Hur idiotisk på 1-10? Jag kan berätta för er, en elva lätt!
Så sjukt lågt! Kan inte förklara med ord hur arg jag faktiskt är...! 
Har sån lust att skjuta huvudet av den idioten som gjorde denna bild...
Såg att en grupp på facebook lagt ut den och dessutom skrivit "ingen älskar anorektiker!" vad fan är det för jävla sätt att skriva på?! Jag tror (vet) att alla som har anorexia är precis lika älskade som de som inte har det. Vadfan är det för fel på folk nu för tiden och sen att folk accepterar bilden och tycker den är rolig är ju helt jävla sinnessjukt... Ni som tycker detta är kul har något fel på er, förlåt men det är sant.
Usch! Orkar inte skriva för att jag är så förbannad... haha... Hejdå och godnatt! Från en sjukt arg tjej!


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0