Just stay strong...

Hej! Ligger i sängen, vaknade för en stund sen men orkar inte gå upp. 
Har tänkt lite, de borde inte få mig till att må dåligt...
Jag blev ju bara utnyttjad, varför älska folk som utnyttjar mig? Varför gråta för dem varje dag? Varför sitta och viska till mig själv att jag måste orka? De förtjänar det ju inte ens?! 
De har aldrig brytt sig om mig, varför ska jag bry mig om dem? De har aldrig gråtit för mig, varför ska jag gråta för dem? De har alltid stuckit, varför ska jag då vänta? Nej, jag ska verkligen försöka må bra nu, tänka på annat, inte deppa sönder, inte börja gråta för allt och inte trycka ner mig själv.
Kanske kan klara detta bättre än vad jag trodde? Jag vet ju inte förens jag försökt vilket jag tänker göra nu.


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0