Lucia

Hej! :) 
Lucia idag ju.. Började med fika i klassrummet, rätt mysigt ändå, blev dock skit sur lite senare hahaha, mitt humör... Hm. Körde iallafall frågesport, mitt lag vann! ;) 
Sen gick vi till matsalen och kollade på luciat... Fick städa efter, blev skit sur då också, fick ju aldrig gå! haha :( Drog iallafall och snackade med Simon, Fadi och jesper på lunchen, efter en stund kom Caspian och Didrik också.. Efter en stund drog vi in och skrev önskelistor haha, sen drog vi ut en stund med Jonathan. 
Hade iallafall matte sen, satt och messade mest. Sen hade vi svenska, hade Johan, så jävla tyst i hela klassrummet! hahaha :o 
Slutade tio i två, fick springa efter bussen, men vi hann iallafall med den haha ;) 
Hoppade av hos Issan, åt lite, kollade på tv... Inget speciellt med andra ord.
Sen drog Tea och jag hem till henne, mötte Felicia på vägen också :)
Hos Tea kollade vi gamla videoklipp, så jävla pinsamt!! Haha :( Var där till halv nio ungefär iallafall, mamma hämtade mig så drog jag hem och åt lite...
Har inte hänt mycket mer, kom nyss på att jag måste duscha... Orkar inteeeee :( 
 
 


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0