Och då var ännu en helg förstörd!

Hej! Sitter i sängen, hur arg som helst, bråk i familjen igen, eller familjen och familjen, alla är emot mig, men orkar inte bry mig så mycket.
Men bestämde ju med tea att jag skulle göra och våga allt jag ville, klart som fan att jag ska det då också. Sen vad folk tycker om det bryr jag mig inte om, jag lever en gång och då ska jag se till att göra allt jag vill. Låter bra för mig, sen all skit jag får bryr jag mig inte heller om, kan bryta mot utegångsförbud och sånt också! :)
Aja, skulle ringt caspian, han skulle messa när jag kunde det men nej så skiter i det, ringer väl imorgon eller något...
Sitter iallafall och dunkar musik och tänker på livet. Livet suger inte, det är folk som får en tro det. Jag är här av en anledning och jag ska hitta anledningen innan jag dör, jag tänker inte ge upp hur mycket skit jag än får ta emot, hur många leenden jag måste fejka, hur många vänner jag måste förlora, jag ska inte ge upp, jag kan om jag vill, det vet jag och eftersom jag vill klarar jag det... Eller..?



Kommentarer
--

Va är teas blogg ?

2012-12-30 @ 01:21:28


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0