Precis ingen.

Förlåt... Vill att allt ska vara bra, som innan, men jag har förstört allt.
Jag är nere på botten igen, kämpat för att nå toppen hur länge som helst sen rammlar jag ner. 
När man är på botten är man ignorerad, hatad, inget.
Jag behöver honom för att må bra, jag vet inte varför, men så är det, jag behöver honom verkligen. Problemet är att han inte behöver mig, tvärt om.
Skulle göra allt för att börja om denna veckan, då kanske allt skulle vart bra nu, jag skulle inte skrivit något på kik, jag skulle inte frågat något över huvud taget, fortsatt diskutera bilder som jag antar att vi gjorde. Jag skulle inte messat han andra och frågat om sanningen, jag skulle inte vara så jävla dum.
Ni vet förmodligen vilka jag snackar om men iallafall... 
All ork är borta, verkligen borta, som bort blåst. Satt ute i skogen i flera timmar och försökte hoppas, försökte drömma, men nej, allt är borta, jag är verkligen ingen längre, kanske därför jag blir behandlad som det.


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0