Sanningar typ.

• Jag är förmodligen lyckligast i världen, har aldrig mått bättre!

• Jag stör mig jätte mycket på när den där skyllten i bussar säger att man till exempel är i tenhults centrum fast man är på ekhagen... Hahhaha.

• Jag hatar att åka ner för rulltrappor, usch!

• Jag är hur jävla rädd som helst för clowner.

• Jag har aldrig vart så taggad till något som jag är till nyår.

• Jag har jätte lätt för att börja gråta.

• Jag blir verkligen sur för allt... 

• Jag hatar när folk inte litar på mig fast de vet att de kan det.

• Jag är kär i en bild på Caspian som han skickade igår... HAHAHA så söt!

• Jag måste verkligen duscha men orkar inte!

• Jag hatar när jag inte får någon uppmärksamhet, tillexempel om man är med två som är tillsammans så sitter dom och myser hela tiden, hahaha klarar verkligen inte av det!

• Jag hatar när folk säger att jag gör saker som jag inte gör, tillexempel om tröjan åker upp lite så står någon och skriker att jag försöker visa upp min mage, skulle jag vilja visa det skulle jag väl inte gått med en tröja över huvud taget? haha.

• Jag älskar att skratta, utan skratt skulle allt vara så tyst och tråkigt...

• Jag saknar fredagen jätte mycket! Plågsam men bäst! haha :(

 Jag älskar Caspians skratt... HAHAHAHA

• Jag älskar lunchen på skolan, alltså inte maten utan själva rasten hahaha... Blir jätte glad när vi snackar med Didrik hela tiden ;) 

 Jag hatar idrott....

• Jag hatar min skola men älskar de som går på den för mycket för att byta.

• Hatar att det alltid är jag som får skit, vad som än hänt så är det jag...

• Jag gör vad som helst för att tenhult ska få en "fritidsgård" typ..

• Jag vill nog fortfarande bli polis när jag tänker efter... Hade ju gett upp den drömmen men nae...

• Längtar som fan till DH i sommar!

• Jag hatar när folk ringer mig och jag hinner inte svara, sen när man ringer tillbaka direkt efter så får man inget svar... 

• Jag älskar kepsar men klarar inte av att visa mig med det hahhah :s

• sen första gången jag var på ekhagen med Denis och Caspian har jag alltid älskat det stället!

• Jag hatar glassen på MAX HAHAHAHHA :o 

• Jag lyssnar på stiftelsen just nu...

• Jag börjar bli nöjd med mig själv.

• Jag tycker barn är läskiga

• Jag hatar när man säger att man är rädd för något sen är alla rädda för det bara för att ... Eller alla och alla.. Syftar ju såklart på en viss person. Eller att man säger att man gillar ett visst klädmärke typ, nästa dag gillar den personen också det märket... Osv.

• Jag älskar knäck.

• Jag har köpt världens finaste klänning till nyår.

• Didrik är bäst på att kittlas... Inte för att det handlade om mig men iallafall  hhaha.

• Jag klipper mig själv.

• Orkar inte skriva mer, hejdå.


Kommentarer
Inanna

Har du några tips på klänningar till nyår? :)

2012-12-09 @ 18:35:57
URL: http://Nattstad.se/Inannaa


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0