Sanningar.

Eftersom jag har sjukt tråkigt och det inte kommer hända något på en bra stund tänkte jag att skriva ett par sanningar om mig själv!

1. Jag kan inte låta bli att öppna min julkalender, har öppnat ettan, tvåan, tjugotvåan, tjugotrean och tjugofyran...
2. Jag har nog aldrig vart så lycklig som jag vart den senaste tiden.
3. Anledningen till att jag är lycklig är att jag har världens underbaraste vänner och är sjukt glad över att jag och Issan är vän med Caspian och Didrik igen, vi var ju det för något år sen men jag förstörde det men nu är allt bra och har vart det ett tag så mår hur bra som helst faktiskt! :)
4. Jag brukar få ont i magen när jag äter choklad.
5. Jag brukar drömma om sommarlovet ... 
6. Jag har gått upp i vikt vilket jag faktiskt är stolt över
7. Jag vill ha tjockare armar!
8. Jag hatar min näsa..!
9. Jag har inget tålamod över huvud taget.
10. Jag blir sur för allt haha.
11. Jag är skit taggad till nyår! Eller iallafall om allt går som planerat.
12. Jag är alltid rädd för att göra fel, spelar ingen roll vad det handlar om.
13. Jag älskar färger men klär mig nästan bara i svart ändå
14. Utan Issan är jag ingen och då menar jag det verkligen
15. Jag vill kunna spela gitarr men orkar inte lägga min energi på att lära mig hahahha :( 


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0