Trött!!

Hej! Har inget internet på mobilen igen så blir dåligt med uppdatering på dagarna tyvärr! 
Iallafall så låg jag och messade med Caspian halva natten sen kunde jag inte somna, var vaken till tre, har vart hur trött som helst idag! :(
Började iallafall med bild, tog kort på en massa ögon och satt i datasalen.
Sen hade vi idrott, var inte med som tur var!
På lunchen snackade vi lite med Maja typ haha :) Sen satte vi oss i en trappuppgång och väntade på Didrik, tog skit lång tid på sig efter idrotten! Haha. Ajja, han, Nemo och Caspian, snackade lite sen drog vi till SOn... Blev hur sur som helst... Menmen, sen hade vi spanska, kollade på youtube-klipp typ? Sen hade vi musik, övade lite på Justin Bieber låtar hahaha. Fick sluta tidigare som vanligt, mötte Oliver, snackade lite.. Mötte Caspian och Didrik vid busshållplatsen hahahahahaha didrik.. Vi tog iallafall bussen till östra centrum, åt lite sen köpte jag och tea en mössa till mig, gissa vem som ångrar sig ? Hahaha :( När vi gick tillbaka till McDonalds där issan och Oliver stannat var de inte kvar så då drog vi till newyorker, kollade på underkläder men hittade inget speciellt så då drog vi till lindex, hittade ett par skiiiiit snygga trosor, hahaha, ska vara snäll och inte skriva ut vem jag tänker tvinga köpa dem åt mig... Sen gick vi in på gina och lite andra affärer bara för att, köpte världens snyggaste örhängen, jävligt dyra dock :( 
Sen stack vi till banken och kollade vad felet var med Teas kort... Eller något haha. Tog bussen hem sen. Satte mig och kollade på film med Tuva, Fian och Carro, Tuva drog dock hem för att filmen var för läskig... Hm.. 
Ska göra SOn nu.. Borde inte göra den eftersom det känns som att det straffar Rolf men nej, straffar bara mig själv så får ta och göra den iallafall :( 
Ha det bra söta ni så bloggar jag sen!


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0