Asex igår & taggad idag!

Hade en jätte mysig dag med Issan igår! Kan ju låta lite speciellt men ni fattar..?
Blev in skjutsade till asex vid två tiden, satte oss på McDonalds, åt och småpratade lite... Hahaha blev skit rädda för några läskiga människor ;)
Sen stack vi till bikbok och letade efter tröjan jag ville ha när jag insåg att den inte fanns kvar blev jag skit sur och ledsen haha :(
Så vi gick in på H&M och provade varsin gul tubtopp istället.
Sen gick vi in på Ur&penn, haha var skit längesen, hittade flera färgglada örhängen dock var själva formen jätte ful så köpte inga, haha :)
Tror vi gick in på lindex sen, kollade lite på bikinis sen gick vi ut igen..
Sen tror jag att vi gick in på JC, hittade inget snyggt, de har för enkla kläder liksom...
Sen gick vi iallafall in på kapphal och gjorde inte ett skit, jag gnällde lite om att killkläder är sjukt mycket snyggare än tjejkläder annars gjorde vi som sagt ingenting.
Vet inte riktigt hur men vi var inne på twilfit någon gång där imellan också, gjorde dock inget där heller, förutom att gnälla om att vi ville ha björnborg trosor, haha :D
Sen tog vi bussen ner till östracentrum, träffade Pernilla pinsam tystnad, sen gick vi in på gina.
Hittade sjukt snygga shorts! Rea och allt, älskade mitt liv mer än vanligt just då, haha ;)
Provade ett par, de var alldeles förstora för mig... Fanns inga 34or utan bara 36or, men jag får väl se till att gå upp i vikt då... Eller träffa farmor någon dag så hon kan sy in dom ;)
Sen gick vi in på monki, kollade runt lite sen gick vi ut igen och ner till newyorker.
Provade ett par shorts där också, förstora de med... Så köpte en tröja istället.
Sen gick vi till espressohouse och fikade, chailatte och chokladbollar! Satt där och pratade en rätt bra stund.
När vi var klara gick vi över till monki igen så provade jag lite saker, för litet och förstort, mm...
Tog bussen 18:03 till tenhult iallafall, hoppade av vid centrum och gick upp till ica.
Satt och åt godis typ? :)
Sen gick vi ner till hållplatsen igen så tog jag 119 bussen hem till mig.
Kärlek till busschauförer som låter en åka med gratis!
När jag var hemma åt vi nästan på direkten, haha, bakad potatis och fläskfilé.
Efter maten satt mamma, jag och pappa ute på alltanen och pratade och dunkade musik ;)
Gick och la oss vid tolv ungefär, eller de andra gjorde de, inte jag.

Taggad som fan tills ikväll!
Äntligen fixar sig allt!
Livet är underbart, fan!
Allting är precis som jag vill att det ska!
Love my life!

Hihi, tror jag sticker till Casper om en stund, sen i kväll drar vi till tenhult och träffar Emil, har fan saknat honom!
Sen är vi väl ute i tenhult och fånar oss... :) ?
Så jävla glad så det finns inte!
Men här får ni några  bilder från igår eftersom det inte går ladda upp alla... Ni får resten senare eller imon!:




Kommentarer
isssan ;*

HAHAHAHAHA fyfan vad fuuul bild!!!! :(

2012-07-13 @ 16:40:27
Tea

Sjukt snygga klàder, saknar er som fan! :( <3 Vi màste tràffas direkt nàr jag kommer hem, och vi màste snart fika, blev ju jàttesugen pà chai nu <3 puss

2012-07-14 @ 00:02:45
URL: http://teeeeeah.blogg.se/


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0