awzume!

Är hemma från ännu en awesome dag!
Började dagen hos Casper, eller morgonen kanske man ska säga... Kom dit vid tolv ungefär haha trötta...
Satt inne på hans rum som vanligt, eller jag satt och han halvsov.. ;)
När han vakna från sitt halvsovande spelade vi rumble, jag förlorade men eftersom jag är en sån bra dålig förlorare så visade jag inte att jag blev skit sur utan bara halv sur...
Sen åt han vid fem tiden och efter det spelade vi wii, förlorade där också och blev ännu surare... Sen bytte vi spel och då gick de bättre för mig, men eftersom jag är en sån bra dålig vinnare höll jag skadeglädjen för mig själv!
Sen gick vi tillbaka in på hans rum och kollade lite på family guy typ? :)
Vi stack till tenhult vid halv åtta tror jag... Och träffade Issan och Tea.
Sen knöt Tea mina skor, tog ju bara nittioelva minuter...
Vi satt nere vid Icatorget en stund och pratade om att jag var Caspers bebis och hur han fick mig vill ni inte veta! Pratade lite om att Tea var en bebis hon också.. .HAHA ibland undrar jag vad som händer i folks huvuden... Perversa!
Men iallafall så stack vi till konsum efter en stund eftersom Casper var törstig.
Och på vägen till konsum skrek både jag, Issan och Tea så vi fick ont i halsen, eller nästan iallafall... Casper försökte och lyckades lyfta upp oss i luften, hahaha fyfan vad läskigt det är!
När vi vart på konsum gick vi hem till Tea och kissade, haha ;)
Sen när vi gick ut igen hade vi fått fyra nya beundrare, haha söta! De följde efter oss hela kvällen sen.
Vi stack till konsum igen och köpte mer dricka till casper och en till mig och Issan också.
Och tro det eller ej men det mesta av Caspers dricka låg på marken eller på mig...
Sen började en av våra beundrare cykla omkring och ropade "kramis pusspusspuss" som vi fick till "rör min pussy pussy pussy / rör mig pussy pussy pussy" HAHAHAHAHA!
Sen vet jag inte riktigt varför men då var Casper och jag sura... Eller jag var tydligen det.. Visste knappt det själv men ajja... haha ;)
Sen blev vi ju såklart kompisar igen efter en liten stund menmen...
Efter en stund gick vi in på konsum igen och då stod Casper i typ två timmar och väntade på att pantmaksinen skulle fixas och under tiden köpte Issan och Tea glass...
När vi var klara där inne igen hoppade vi upp på elskåpet (tror jag att det är) precis utanför.
Sen hette alla beundrare Tarzan helt plötsligt...
Sen lärde Casper en av beundrarna (simon) lite saker... Hm... HAHA
Efter en stund skulle Casper åka hem så då stack vi till hållplatsen och pratade lite och Tea dansade... Fint....
När Casper åkt skulle jag hem och eftersom mamma hotade med att ta mobilen vågade jag inte chansa och stanna kvar med Issan och Tea...
När jag kom hem kastade jag mig på spisen och fixade iordning lite nudlar, inte ätit ett skit på hela dagen förutom en halv kaka hos Casper då...
Och nu sitter jag i sängen och tänker på dagen och kan inte sluta le, så jävla mysig och bra!
Tänkte göra ett par av de trettio dagarna eftersom jag inte gjort de på ett tag, så ses snart!


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0