Bäst.

Fyfan vilken bra dag!
Skulle åkt till asex med Issan men hon hade ont i magen och då sket det sig..
Städade typ hela dagen, så jävla skönt att äntligen vara klar! Ska se till att hålla det rent nu bara, hehe...
När jag städat klart åt jag lite mat och fixade i ordning mig, stack ut, gick ner till stationen och mötte Casper.
Vi väntade där på Issan en stund som kanske kom efter ungefär fem minuter.
Då börjadde vi gå mot Ica, som vanligt skrek både jag och Issan när Casper tänkte lyfta upp oss, eller tänkte och tänkte..
Satte oss iallafall på muren nedanför Ica, skrattade och skrek där också, haha usch för mäniskan som kom på att man kunde kittlas!
Efter en stund gick vi in på ica, Issan köpte en dricka och choklad.
Satt ute på vagnarna, Casper tog min mobil som vanligt, så vi satt och bråkade lite om den.. När jag äntligen fått tillbaka den fick Issan ha den i sin bh, haha.
Sen vet jag inte riktigt varför men då står både Issan och Casper och  försöker (lyckas) dra ner mina byxor, HAHAHA normala?
Sen hade jag choklad innanför hela tröjan, haha...
När vi tröttnat på Ica stack vi till konsum, satt på elskåpet som vanligt.
Vet inte riktigt vad vi gjorde, Issan och jag satt och kramades så att Casper nte skulle kunna ha mig i sitt knä eller vad man ska säga.. haha
Issan stack hem efter en stund, hon skulle typ äta tror jag? :)
Kommer inte riktigt ihåg vad Casper och jag gjorde... Han lekte med min tändare typ... Haha :)
Efte en stund kom Issan tillbaka... Med bussen så klart... HAHA ;)
Satt på elskåpet en stund igen, sen gick vi ner så försökte Caspe lyfta mig på sina axlar, hahaha ska fan skaffa en fotogaf som fota allt jag gör typ... Såg nog sådär lagom kul ut när jag höll fast mig i Issan och satt på Caspes huvud och skek typ... HAHA!
Sen kom David från ingenstans och försökte cykla på Issan typ?
Sen kom Ellen och Ocea, de satt och åt mat typ? hahaa :)
Efter en stund, nä Issan lekt fotograf, stack vi upp till Ica och gick omkring där lite.
Var där i typ två minuter sen skulle Casper tillbaka till konsum eftersom han skulle ta bussen därifrån så vi följde med honom.
När vi sagt hejdå oså gick jag, Issan, Ocea och Ellen omking lite, sen kom mamma och så åkte vi hem, åt en macka haha :)
Och klockan 22:35 precis fick jag bekräftat att jag verkligen är en av världens lyckligaste personer...
Så jävla glad!
Bästa dagen på länge ju...Haha rätt lik alla anda dagr men iallafall, måste göras om!
I morgon  sticker nog jag och Issan till asex och fika oså, har det mysigt helt enkelt, hihi :)
Men gonatt! Måste somna fort, nu när leendet på läppana faktiskt är äkta, jävligt längesen man somnade och var riktigt jävla glad! Godnatt!


Kommentarer
Tea

Vad bra att du àr glad! Grattis till dig och Casper, puss <3

2012-07-12 @ 13:05:49
URL: http://teeeeeah.blogg.se/


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0