Dag åtta, nio, tio, elva & tolv

Dag 08 – Ett eller flera minnen  

Haha, vart fan ska man börja?!
Berättar några av mina favorit minnen då...

Minne ett:  När Casper, jag, Issan och Emil satt i Issans soffa och pratade och hade så sjukt tråkigt men samtidigt så jävla kul!
Kommer förmodligen aldrig glöma den dagen... Kommer till och med ihåg vad jag och Emil hade för kläder... Hahaha vet vad Casper hade nu också eftersom han berättade det lite små random innan ;)
Fyfan vad jag saknar "oss"...

Minne två: När Fanny, jag, Issan och Tea pratade med ett par killar i Issans mobil och Fanny sprang i väg med den hela tiden.. HAHA
"Ni är sexiga" HAHA kommer aldrig glömma när han sa det,,
Fyfan vad jag saknar förra sommaren!!

Minne tre: Första gången jag och Issan var uppe på dagistaket med Casper, haha usch vad jag saknar :(

Dag 09 – Mest nöjd med när det gäller uteende 

Ögonen tror jag... Fast är faktist rätt nöjd med allt eller väldigt onöjd, haha ena dagen känner jag mig perfekt och andra dagen vill jag byta utseende på två sekunder... Nemen tror ögonen faktiskt...

Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

Ni får bild senare eftersom det är natt nu och dagen har inte vart än liksom ;)
 
Dag 11 – Min favorit färg och varför 

Grön! Har ingen aning om varför, men så sjukt snyggt och fint, kärlek!

Dag 12 – Någon jag älskar som jag vet älskar mig tillbaka 

Jag har en katt, som heter Katja... Jag älskar henne och jag vet att hon verkligen älskar mig tillbaka...
Flera människor jag älskar säger att de älskar mig, men som sagt det är lätt att hitta någon som säger att de älskar dig, dock svårare att hitta någon som verkligen menar det...


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0