Dagar..

Dag 13 – Den här veckan

Hahaha, tar det som att jag ska skriva vad jag gjort och ska göra..

Måndag: i måndags var jag med Casper, kom dit vid tolv, båda var skit trötta och jätte lama... Sen var jag en bra dålig förlorare... Duktigt av mig tycker jag :D
Tisdag: Var med Casper och Tea och de var desperata... HAHA... Sen var kom Fanny, Issan och Vivi så satt vi vid pingstsaken... Sen på kvällen stack jag och Issan hem till henne eftersom jag skulle sova där. Kollade på en oläskig film också :(
Onsdag: Blev väckt klockan tio och de första jag tänkte var han ska dö. Pratade med Issan på hennes studsamatta och bråkade fast inte med henne då..., sen åkte jag hem, sen gick jag ut och träffade Issan, sen kom Tea sen kom Casper också när vi var kopisar igen HAHAHAHA, så lamt... sen var vi Med Filip och han jag inte kan stava till. Sen var vi med Fanny, både hon och jag fick glass innanför byxorna annars mådde vi väl rätt bra... Sen åt vi potatissallad på elskåpet sen stack Tea oså kom Issan... Osv..
Torsdag: Lamaste dagen på länge.
Fredag: Åka till ekhagen, va med Casper, kanske tenhult på kvällen.
Lördag: Äta godis, sakna Issan, vet inte.
Söndag: VA MED ISSAN!!

Kul att jag berättade saker jag redan berättat, men sånt är livet, right?

Dag 14 – Bloggar jag brukar läsa
Brukar inte läsa andras bloggar, hahaha.
Typ bara Teas.. Fast hon bloggar ju aldrig -.-
http://teeeeeah.blogg.se

Känner att inlägget blev sjukt oseriöst, men är trött, ska sova, är flummig.. Hejdå.


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0