Fem dagar!

Dag 16 – Någon som alltid får mig att le 

Om ni inte ser det så har jag världe happyface på bilden.
Issan får mig att le vilket humör jag än är på, puss :D

Dag 17 – Mitt favoritämne i skolan 
Kul att det är sommarlov nu med... Nemen bild tror jag :D
Så jävla mysigt och bara sitta där och måla, måla och måla...

Dag 18 – Mina husdjur 
Laddar upp bilder sen, haha.
Har iallafall fyra fina små katter, Katja, Lill-svarten, Göransson och Missi-mjau.
Är jag bäst på namn eller? HAHA ;)

Dag 19 – Detta ångrar jag
HAHAHA, ångrar att jag körde "sanning&konka" för någon dag sen, mådde mycket bättre innan det!
Ångrar också att jag föddes... Dock var det inte mitt fel så jag borde inte kunna ångra det men jag gör det iallafall...

Dag 20 – Den här månaden
Den här månaden kommer bli en tråkig månad, fyfan för svenskasommrar, usch bara en massa regn hela jävla tiden!
Men antar att jag kommer vara med kompisar? :)


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0