Fler svar!

Tar resten av svaren på en gång!

Fråga: Vilka brukar du umgås med?
Svar: Issan, Casper och Tea är väl de jag umgås med mest, men är lite med Fanny och Emil ibland också... Sen händer det ju att man är lite med Ocea, Ellen och Vivi på kvällarna :)

Fråga: Favorit färg?
Svar: Grön!

Fråga: Favorit plagg?
Svar: Svår fråga... Hahaha Caspers tröja? :D
Nemen tror nog att det är mina nya shorts, så jävla snygga! Annars gillar jag hood tröjor :)

Fråga: Vilka kläder trivs du bäst i?
Svar:
Grå eller vit hood
Shorts
Vita converse
Haha trivs verkligen jätte bra i de! :)

Fråga: Vem pussade du senast?
Svar: Casper eller Issan... Haha ;)

Fråga: Favorit djur?
Svar: Gillar de flesta djur... Typ alla förutom fåglar, haha usch :(

Fråga: Tycker du om Justin bieber?
Svar: Tycker om och tycker om.. haha hatar honom inte :)

Fråga: vad brukar du och dina kompisar göra tillsammans ?
Svar: Vi är ju oftast ute nu förtiden så vi går väl mest omkring, pratar och flummar sådär ;)

Fråga: favorit smak?
Svar: Ahlgrens bilar tror jag haha, kärlek!

Fråga: Vilka bloggar läser du?
Svar:
Teas
Lindas
Isas
Mickans
Pernillas
Läser många fler men orkar inte länka alla

Fråga: Hur många år är du?
Svar: Jag är tretton, tror jag, hahahahaha, fyller fjorton i november :D

Fråga: Vad gör du helst på fritiden?
Svar: Umgås med mina underbara vänner!

Fråga: Favorit bär?
Svar: Öhm... Jag vet inte haha?

Fråga: Favorit doft?
Svar: Killparfym och nybakade bullar, haha luktar så jävla gott båda två!

Fråga: Födelse ort?
Svar: Jönköping? Eller?

Fråga: Favorit ort?
Svar: Ekhagen? Haha :D


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0