Fredag&lördag

Bloggade ju inte igår, så berättar lite om igår, alltså fredagen då...
Drog till Casper klockan tre ungefär, satt inne på hans rum som vanligt, stack till pressbyrån och fyllde på hans busskort o lite så.
Vi stack till tenhult vid sju tiden.
Hoppade av hos Tea, sen plattade jag mitt hår där helt i onödan.
Sen skulle Tea äta och då berättade jag för Casper vad hennes gossedjur hette, han brydde sig inte..
Och när hon ändå var borta passade jag på att "förstöra" hennes tavla, sen "lagade" Casper den... sen petade han på den och då gick den"sönder" igen... HAHAHAHAHA efterblivna...
sen gick vi ner till stationen för att träffa filip och christian, i ionödan...
När vi väntat vid stationen i typ en timme så kom dom äntligen, då gick vi omkring lite... Lika roliga som i onsdags hahaha.
Sen stog Cristian och åt papper och försökte ta ut pengar... normal... ;)
Sen stack vi ner till konsum och så köpte Filip choklad till Tea och skröt om att han hade kontanter eller något?
När vi handlat klart, haha, gick vi ut igen, sen skulle Casper hem så följde med honom till busshållplatsen, sen satt vi där en stund och sen kom Ellen och Ocea.
Jag stack hem bara någon minut innan bussen kom, lite lamt men ajja..
Var meningen att jag skulle träffa mamma vid bron men hon gick så jävla långsamt så trodde hon inte skulle komma överhuvud taget så då fortsatt jag gå, sen ringer hon och frågar vart jag är när jag nästan är hemma...
Fick sitta och vänta på henne och de andra i typ tio minuter sen gick vi hem tillsammans... Bråkade på vägen... Bråkade lite mer hemma osv...
Sen åt jag mat, messade med Casper, pratade med Tea, somnade.
Jätte mysig dag iallafall, hihi.
Vaknade vid två idag typ, gick upp och åt lunch sen fixade jag mig lite...
De andra stack till Lizen för någon timme sen, så det är bara jag och pappa hemma.
Drar snart ner till centrum och träffar casper tror jag...? Annars stannar jag väl hemma och sover.. Haha ;)
Men ska dra nu, ses senare!

Fuckad bild, men ajja, kärlek till min tröja!


Kommentarer
Tea

Sjukt fin bild, och älskar tröjan. Kärlek! <3

2012-07-07 @ 18:19:59
URL: http://teeeeeah.blogg.se/


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0