Frukost på sängen?

Frukost på sängen? Medicin på sängen!
Hej, mamma kom nyss in i rummet med ett glas juice och en tablett penseliiiin, usch :(
Funderar på om jag ska köpa en kamera... För vilka pengar vet jag inte men iallafall!
Skulle kunna ta mycket fler och finare bilder med en kamera istället för min mobil som dessutom laddar ur efter ungefär tjugo bilder, inte bra! :s
Funderar också på om jag ska göra dip dye, men då blir det nog med spray färg tills mamma låter mig färga på riktigt ;) Tror inte jag ska färga det nu när jag har svart utan vänta tills min vanliga hår färg har växt ut, sen ska jag nog färga det ljusbrunare eller blont sen blir det mörkare brun nere på topparna! Tycker det är skit snyggt, men får väl se, kommer fömodligen inte göra det med hoppas! :)
Känner att det blev ett rörigt och ointressant inlägg, hoppas ni överlever ändå ;)


Bild från igår.. Haha kommer sakna Issan jätte mycket :(


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0