Godmorgon!

Gomorgon!
Jag vaknade för knappt en timme sen, eller jag blev väckt för knappt en timme sen...
Började dagen med att äta lunch och längre än så har jag inte kommit än!
Sitter på rummet som vanligt, någon som är förvånad? ;)
Funderar på om jag ska gå in i duschen en sväng, men tror inte jag orkar... Inte just nu i alla fall...
By the way, i natt klippte jag håret! :D Toppade det bara dock, klippte av de slitna och så... Syns ingen skillnad direkt men det är rätt mycket lenare nu! :)
Tänkte slänga in ett inlägg med dagens outfit lite senare, efter jag duschat och sminkat mig...! ;)
Så ha det awesome så sticker jag in till badrummet för att duscha, haha pusshej :D


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0