Haha, fyfan.

När man trodde att livet var perfekt förstörs det på en gång...
Trodde jag var lycklig, men är inte alls lika säker längre, åt helvetet med allt? :)
Haha, kan fan inte lita på någon, kommer förmodligen stå saker över hela internet eller så kommer folk börja snacka skit inom kort. Vet dock inte om det kommer hända men stor risk att det faktiskt gör det.
Men nu struntar vi i mina problem så berättar jag om dagen istället.
Vaknade vid tolv och messade och pratade med Tea lite, fixade i ordning mig, åt mat, ringde Issan och fråga om hon var hemma.
Stack ut vid halv fem och träffade Issan, stack hem till henne och plattade håret, fattade aldrig varför menmen ;)
Sen gick vi ut och träffade Casper, vi gick ner till ica, Issan köpte en dricka sen satte vi oss vid vagnarna och pratade, bråkade, eller vafan vi nu höll på med...
Sen tog Casper min mobil, sen tog Johan min mobil, sen tog Harloff min mobil och tillbaka till Johan igen... Så sprang efter de en stund...
Sen blev jag skit sur när Casper sprang iväg med den... När han kom tillbaka gick vi upp till skolan, satt på en bänk typ...
Jag hittade en spindel och blev tvungen att gå med den till Casper.. hämnd.. nemen.... ;)
Sen blev Issan ledsen eller något.. Fattade inte riktigt vad som hände där men ajja...
Efter en stund ser jag mamma, pappa och Kalle stå och vinka till mig, då blev de sticka där ifrån fort som fan.
Satte oss på en trappa en stund tills de gått förbi och gått in på ica.
Följde efter de och tiggde pengar, stod och skrek lite med pappa inne på ica sen gick jag tillbaka till Issan och Casper som satt kvar på trappan utan några pengar, haha typ första gången jag misslyckas :(
Sen gick vi iallafall ner till konsum och köpte drickor till Casper och då stack Issan hem för att äta.
Satt uppe på elskåpet en stund sen kom Ocea och Vivi.
Casper stack lite efter nio och då kom Issan.
Vi andra gick in och köpte glass till Issan sen gick vi omring lite i tenhult, träffade Ellen.
Gick hem vid tio tiden och kom hem halv elva ungefär, var för trött för att gå snabbare ;)
Hemma var det helt mörkt, då hade pappa släckt alla lampor för de kollade på sräckfilm, hahaha så lam.
Satte mig i soffan och kollade på filmen en stund, messade lite med Casper och Emil också...
Sen blev jag skit glad, fast jätte ledsen, fast förbannad, haha visste inte om jag skulle skratta eller gråta... Ringde till Issan och berättade om mina problem iallafall, sen messade jag Tea, haha saknar henne redan :(
Nu ligger jag isängen och håller på att somna, så lika bra att jag gör det, puss hej!

Saknar tiden då leendet på läpparna alltid var äkta.
HAHA, sjukt gammal bild som ni kanske ser ;).


Kommentarer
Anonym

HAHAHAHA vad söööööööööööt ;)

2012-07-09 @ 10:42:52


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0