Happy.

Kärlek till de senaste dagarna, så jävla lycklig så jag spricker! ;)
Började gårdagen med att sova som vanligt... Tea väckte mig vid ett typ, så då gick jag upp och fixade mig eftersom jag skulle ut och träffa henne och små killarna.
Fast det blev inte så..
Stack ner till konsum och där satt Tea, Casper, Johan och Harloff.
Försökte hitta någon mäniska som kunde fixa lite saker... Gick ju sådär...
Jag och Tea tröttnade på deras desperata försök efter en stund så då tog vi med oss Casper och drog in till stan för att hitta en människa..
Letade desperat en stund... Sen blev det lite bråk om råslätt och saker... Satte mig på marken för att få uppmärksamhet och då slutade bråket, en stund iallafall..
Låg i Caspers knä mitt i stan, endel folk som kollade på oss men ajja...Var skit trött, varm och hade ont i magen så brydde mig inte om allas bitchblickar... HAHA :)
Sen stack vi ner till stationen, bråkade lite till, letade desperat efter snälla mäniskor som kunde fixa och när vi letat en stund hittade vi en kille som kunde "fixa", Casper gav honom pengar och då springer han iväg, blev lite lagom förbannad... När vi gått en bit och jag lugnat ner mig lite så står han där ute igen, med de han skulle fixa, vilket betydde att jag blev arg i onödan och då blev jag arg för att jag var arg ionödan... Ja, jag har pms... haha ;)
Sen stack vi ner till busshållplatsen och träffade Koffe i några minuter! :)
Sen tog vi bussen hem till Tea och så fick jag låna en tröja och fick en alvedon eller något som jag aldrig tog... Lamt...
Vi stack iallafall ner till pingstlilljan, eller jag antar det iallafall, haha kommer inte ihåg.
Sen stack Tea hem för att hon skulle äta och då gick jag och Casper upp till Ica och köpte en tändare och dricka till honom.
Vi satte oss ute på kundvagnarna och pratade lite typ..
Sen gick vi ner till pingstsaken igen och ringde till Fanny och Issan.
De och Vivi kom efter en stund, efter ännu en liten stund kom tea tillbaka med alla beundrare,...
Efter en stund stack vi till elskåpet utanför konsum och lamade oss.
Casper stack väl typ vid nio/halv tio iallafall, och då gick jag och Issan in på konsum och hyrde en film Julias ögon.
Sen stack vi hem till henne och Tea hem till sig.
Vi la oss på studsmattan och pratade om lite allt möjligt... Så jävla mysigt och ligga där ute i mörkret (inte för att det var så mörkt menmen...) och prata om allt och inget, kärlek.
Sen gick vi in när vi tröttnat på att Carro störde oss och efter en stund kom Tea så då fick jag äta lite eftersom jag inte ätit något som vanligt... De andra fixade bäddsoffan sålänge medans jag åt.
När de var klara kollade i på filmen som jag blev sjukt besviken på, trodde den skulle vara läskig..
Sen snackade vi med någon Samuel på skype, hat till Carros skratt..
Vi somnade vid fem/sex ungefär och blev väckta vid tio, HAHA fyfan.
Vi åt lite frukost sen gick Tea in på toaletten och fixade sig så då stack jag och Issan ut till studsamattan igen och solade, pratade och jag startade ett bråk med Casper... Igen... (a)
Sen gick vi in igen och fixade iordning soffan där vi sov.
Hasse kom och hämtade Tea och skjutsade hem mig samtidigt.
Duschade och plattade håret, sen stack jag ut för att träffa Issan igen.
Vi mötte Tea vid konsum och köpte glass.
Sen gick vi till Icatorget och satte oss på bänken där och pratade.
Gick till hållplatsen vid centrum tio i sex ungefär för att träffa Casper.
När han kom gick vi och satte oss på gatan och pratade? HAHA.
Sen gick Tea in och pantade sina jävla flaskor som inte ens var hennes...
När hon gjort det började vi gå mot sjön, då ringde Filip och sa att han och Christian/Kristian(?) (same shit...) skulle komma om sju minuter så då stannade vi vid stationen och pussades lite allihopa.. HAHAHA lama var det ja...
När de två kom satte vi oss på en trappa och småpratade lite... Sen stack vi till konsum och misslyckades med uppdraget. Nemen...
Sen gick vi in i kyrkan, hahaha, trodde jag skulle dö, så sköna! HAHAHA.
"Får man bada här? Vad kostar det? Vad kostar en vit klänning?" "Jag vill sjunga" HAHAHAHAHA alltså wtf?!
Sen är det ju normalt att krypa under bönkarna också? HAHAHA
När vi vart klart i kyrkan gick vi till Ica och sen ner till pingstsaken...
Tea och Filip gungade medans Ch/Kristian klättrade? HAHA.
Jag, Issan och Casper satt på en bänk och skrattade lite åt allt möjligt... Kärlek till Caspers kommentarer.
Sen kom Ahmed, Simon, Ibrahim, Emil och någon annan som hette mittbenan hahahha. (de är beundrarna om ni undrar)
Sen bråkade de lite med Ch/Kristian och Casper? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Sen blev de arga eller något och sa att de skulle åka, en minut senare var de tillbaka...
Ajja... Sen stack vi till stationen och då bråkade beundrarna med Casper och tog hans skor och så... Fan vilket liv..
Sen kom Fanny och då stack Casper till konsum, för han var sur eller något? Törstig var han iallafall...
Jag, Issan och Fanny följde iallafall eftter honom..
När vi hittat honom satte vi oss på gatan (vetintevaddetbredvidgatansommangårpåhetersåsägergatan).
Sen gick Issan och Tea o pratade med Viktor och Sebbe.
Vi andra satt kvar och Casper kittlade mig :(
Sen stack han in till konsum och kommer tillbaka med en calippo shots och helt plötsligt har Fanny och jag glass innanför både tröjan, byxorna och trosorna... HAHAHA tack.
Sen skulle Casper helt plötsligt hem fast det var tio minuter kvar innan bussen kom... Jag och Fanny följde med och väntade sen sa vi hejdå när bussen kom oså...
Sen blev jag hungrig så då gick vi in till konsum och köpte potatissallad till mig, vi satte oss uppe på elskåpet igen och åt... Sen kom Issan och då skulle Tea hem och äta.
Vi satt kvar där uppe en stund sen började vi gå mot sjön igen men jag gick hem och åt istället.
Nu sitter jag och lyssnar på Justin Bieber - That should be me. och ja, jag tror jag är sjuk men den är faktiskt helt okej, speciellt för att vara en JB låt.. ;)
Hadde sjukt roligt både idag och igår, skulle dock klarat mig utan bråken... Hihi, ska sova är sjukt trött!

Mysigaste tröjan, på gud! ;)
Haha godnatt!


Kommentarer


Kommentera!:


Your name ♥ :
VIP? ♥

Mail.♥ :

Din blogg? ♥ :

Skriv något sött så får du en kram! ♥ :

Trackback

.

.

RSS 2.0